AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Korona, krig,kjønnsdebatt, Trump, Musk.Blir forvirret og får noe tunnelsyn av alt Anonymkode: 209ec...fd6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden En av de viktigste tingene du må lære deg i livet, er å ikke bruke energi på ting du ikke får gjort noe med. Det er jeg med årene blitt ganske flink til. Anonymkode: 1ce12...00c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden Anonymkode: d94ad...0a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frivis Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): En av de viktigste tingene du må lære deg i livet, er å ikke bruke energi på ting du ikke får gjort noe med. Det er jeg med årene blitt ganske flink til. Anonymkode: 1ce12...00c Dette hører jeg stadig folk si. Men du kan faktisk veldig lett påvirke hvordan Norge blir driftet, ved å stemme på partier som ikke har fått sjanse til å vise at de er til å stole på. Så det med at du ikke får gjort noe med noe som helst er bare tull. Men man trenger ikke bruke 24 timer i døgnet på å oppdatere seg heller. Det er litt balansegang. Her i Norge blir veldig mange systematisk hjernevasket av media. Og kritisk evne til å tenke selv, uten innvirkning utenfra, er evner som folk mangler i større grad i dag enn før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå