AnonymBruker Skrevet 2. mars #1 Del Skrevet 2. mars Jeg opprettet for en stund siden bruker på Match.com for å se om jeg fikk mer seriøse henvendelser enn Tinder. Jeg har til nå fått en del besøk og liker, men jeg fikk også noen som besøkte profilen min som jeg etter hvert trykte «liker» på og sendte denne personen en kort melding. Denne personen har ikke «likt» meg tilbake, men har i ettertid jeg besøkte profilen deres besøkt min igjen. Så vist jeg kunne se da jeg Googlet at hvis man sender en melding så vil det komme opp en beskjed «sett». Noen som vet hvordan dette fungerer? Anonymkode: db79b...49f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haldrup Skrevet 2. mars #2 Del Skrevet 2. mars Jeg antar at du er mann.... De fleste kvinner blir bombardert med liker klikk uansett hvor de er.... Så det at du har sendt melding og trykket liker, betyr ikke nødvendigvis at DE har lagt merke til deg eller meldingen din... Så når du ser at DE har SETT deg på nytt igjen, er det antakelig bare fordi de sorterer i innboksen sin.... Tinder er litt spesiell med tanke på liker klikk..... For selv om den sier du har 24 timer (eller 7 dager premium) til å bli lagt merke til... Da er ditt LIKER registrert og om noen trykker liker tilbake da blir det match.... Jeg har iblant prøvd å like noen og så få match flere måneder etter at "fristen" er gått ut... Dette gjør tinder bare for å holde deg aktiv og gi deg følelsen av at om du bruker penger på dem, da er sjansene dine bedre.... Tinder og de fleste andre lignende apper er svindel, handler bare om å tjene penger på menns frustrasjon...! Om du forholder deg rolig og ignorer meldingene om å oppgradere, da finner du kanskje noe etter hvert, men dette er kvinners marked, og vi er bare kjøtt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #3 Del Skrevet 3. mars Når man får en melding er det jo naturlig å kikke på profilen din igjen, for å se hvem det er fra, friske opp hukommelsen, men om vedkommende hverken liker profilen eller svarer på melding så er de ikke interessert. Eller de svarer ikke fordi de ikke har betalt så de kan lese melding/svare.. Match er en rimelig håpløs side sånn sett. Selvfølgelig er man inne og ser på nye profiler, det betyr overhodet ikke at man er interessert. Kun de som liker profilen er mulig interessert. Og jeg skriver mulig, fordi menn i alle fall har en tendens til å like det meste, og så vurdere profilen skikkelig først hvis de får kontakt... Anonymkode: 07edf...649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå