Gå til innhold

Vagina og teksturen inni

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Vi merker det når dere lyver/overdriver, altså..

Anonymkode: 1cc63...aca

"Vi"??? 😅Nei.. jeg har aldri hatt sex med noen fra KG..
IRL er ofte det motsatte.. for og de som skriver seg som "Vi", har ingen anelse hvor hærlig det er med den nektaren. Det svaret kommer neppe, før "Vi" har smakt på seg selv.. Da blir mannens kommentar mye lettere å forstå..
Overkill kommentar? Neida, kvinner blir tent og betryggende av å høre ærlighet..

"Vi" er ofte dem som overtenker tvil hos menn.. huff så skuffende🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (På 3.3.2025 den 5.40):

Takket være ruglene er det lettere å finne G-punktet.. Hvor har jeg fingeren da? Haha.. iallefall ikke på ruglene😅

Jeg anbefaler deg å prøve nettopp på ruglene.

Anonymkode: 9238d...dd2

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg anbefaler deg å prøve nettopp på ruglene.

Anonymkode: 9238d...dd2

Da er du for langt inn.. Når G-punktet treffes riktig, er det godlyden som gir den beste bekreftelsen🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.3.2025 den 13.01):

Har hatt sex med noen menn nå som singel og har fått så mye komplimenter på vaginaen.

Du mener skjeden?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror menn sier det til alle kvinner de ønsker å ha sex med, på samme måte som jeg sier det til alle menn jeg har sex med. De er alle så spesielle og deilige 😂🤭 men sånn seriøst så er de jo det for meg og fortjener å høre det fra meg mtp at han gir meg glede! 

Anonymkode: 8260c...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg tror menn sier det til alle kvinner de ønsker å ha sex med, på samme måte som jeg sier det til alle menn jeg har sex med. De er alle så spesielle og deilige 😂🤭 men sånn seriøst så er de jo det for meg og fortjener å høre det fra meg mtp at han gir meg glede! 

Anonymkode: 8260c...dd0

Selvsagt. Det gjør alle kvinner også til menn de fortsatt vil ligge med. Blir neppe mer og bedre sex om man kritiserer partners pikk, fitte, eller prestasjoner.  Men det stopper ikke bare med pikk og fitte. Alle syns jo kjæresten er den beste kvinnen eller mannen i verden.
Vi som art er svake for smigger 😉

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2.3.2025 den 10.22):

Vaginal rugae er teksturen inne i vaginaen. Noen vaginaer kjennes glattere ut inni, noen har mer folder/riller. Slik jeg forstår det kan hormoner og fødsler påvirke denne teksturen. Er dette noe menn kjenner godt forskjell på og har preferanser rundt, eller er det det samme? 

Anonymkode: 21489...023

Jeg mener det er forskjell. Hvorfor skulle det ikke være liksom? Alle andre ting på kroppene våre varierer, så hvorfor skulle ikke vaginaer? Klart det er forskjell ... og klart det er forskjellig preferanser.

ra egen erfaring er det forskjell og jeg foretrekker mer tekstur; jeg synes det stimulerer mer. Men jeg skal også være ærlig på at det ikke er stor forskjell og at det heller ikke er avgjørende. Det som er minst like viktig er musklatur og hvordan hun klemmer, knar og maserer meg når jeg er inni henne. Det er magisk mye en fitte kan gjøre selv når den ellers er helt i ro.

... men den tredje tingen er enda mer viktig: hvor entusiastisk brukes fitta når vi har sex. Ei fitte kan være så trang, våt og ruglete den bare vil; om hun bare ligger der som en potetsekk er det egentlig veldig lite givende. Snur man på det, så vil entusiastisk deltagelse trumfe alt annet. Bruk det du har, vær med, forsøk å hisse opp, gi respons, klem og kna, og gjør det du kan for at han aldri har lyst til å trekke seg ut av deg.

DET er det mest avgjørende.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...