AnonymBruker Skrevet i går, 09:16 #1 Del Skrevet i går, 09:16 Finnes det? Altså ferdigkjøpt i butikk. Anonymkode: 13d25...595 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:19 #2 Del Skrevet i går, 09:19 Grød sine er vel ikke ultraprosessert. Med24 fører dem i alle fall. Anonymkode: b6484...c7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:19 #3 Del Skrevet i går, 09:19 Sjekk økologisk fra helsekost. Godt Brød bakeriene selger også egenlaget, økologisk granola i to varianter. Anonymkode: dcaf1...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet i går, 14:02 #4 Del Skrevet i går, 14:02 Ikke helt likt spørsmål, men nesten: Er fra tidligere i uken og har noen tips 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:07 #5 Del Skrevet i går, 14:07 Hvordan kan granola være ultraprosessert? Selv hjemmelaget brød er jo langt mer prosessert enn noe granola jeg har kjøpt i butikken. Ellers er det jo superlett å lage granola selv. Anonymkode: 4bb37...017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet i går, 14:18 #6 Del Skrevet i går, 14:18 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan kan granola være ultraprosessert? Selv hjemmelaget brød er jo langt mer prosessert enn noe granola jeg har kjøpt i butikken. Ellers er det jo superlett å lage granola selv. Anonymkode: 4bb37...017 Ikke nødvendigvis up, men er nok mer prosessert en del av disse her enn hjemmelaget brød 😬🫣 https://www.forbrukerradet.no/siste-nytt/test-av-musli-og-granola-unnga-sukkerbombene/ Det nevnes blant annet mer sukker enn en kjøpemuffins. Nå regnes ikke sukker som up, men jeg tror rett og slett du har vært veldig god på å finne gode granolaer i butikken. Det er veldig mye forskjellig av «ordentlige» granolaer. Altså de som ikke er typ «4korn», som folk flest ikke kaller for granola, men er med i testen her. Lett å lage selv, men noen ganger fint å kunne kjøpe ferdig også 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå