Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Noen med gode tips til ammeinnlegg? Jeg bruker medela ultrapustende nå, men ønsker å vite om det finnes noe enda bedre på markedet? Gjerne i større størrelse. Har også et par i ull fra lillelam. 

Anonymkode: 11cc2...97f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet mange er fornøyde med de som selges på Normal, de er tynne og ganske store. Absorberer godt.

Anonymkode: d6ce0...9d1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vet mange er fornøyde med de som selges på Normal, de er tynne og ganske store. Absorberer godt.

Har hørt det jeg også. Litt skeptisk til slike produkter som selges på normal bare, men kan jo funke godt

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har hørt det jeg også. Litt skeptisk til slike produkter som selges på normal bare, men kan jo funke godt

Er egentlig enig i det, men jeg er mer skeptisk til ting som billig kosmetikk. Prøvde de selv og var fornøyd altså, men jeg hadde ikke behov for ammeinnlegg i mer enn de første ukene. Men likte de bedre enn de fra kiwi og REMA.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrakk sånne vaskbare i ull eller bambus som man kjøper f.eks. på apotek. Syntes sånne engangs ofte satt seg fast i brystvortene, og med de såre brystvortene man gjerne får i starten, er det veldig vondt å skulle dra av ammeinnlegg i papir 😵

Anonymkode: e35b8...029

• Liker 1
Skrevet

philips avent sine ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet

Ull/bambus synes jeg er best. 

Anonymkode: 12113...a5e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Philips avent og medela synes jeg :)

Anonymkode: 7b18b...6fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...