AnonymBruker Skrevet 2. mars #1 Skrevet 2. mars Hei! Noen med gode tips til ammeinnlegg? Jeg bruker medela ultrapustende nå, men ønsker å vite om det finnes noe enda bedre på markedet? Gjerne i større størrelse. Har også et par i ull fra lillelam. Anonymkode: 11cc2...97f
AnonymBruker Skrevet 2. mars #2 Skrevet 2. mars Vet mange er fornøyde med de som selges på Normal, de er tynne og ganske store. Absorberer godt. Anonymkode: d6ce0...9d1
AnonymBruker Skrevet 2. mars #3 Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vet mange er fornøyde med de som selges på Normal, de er tynne og ganske store. Absorberer godt. Anonymkode: d6ce0...9d1 Har hørt det jeg også. Litt skeptisk til slike produkter som selges på normal bare, men kan jo funke godt Anonymkode: 11cc2...97f
AnonymBruker Skrevet 2. mars #4 Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har hørt det jeg også. Litt skeptisk til slike produkter som selges på normal bare, men kan jo funke godt Anonymkode: 11cc2...97f Er egentlig enig i det, men jeg er mer skeptisk til ting som billig kosmetikk. Prøvde de selv og var fornøyd altså, men jeg hadde ikke behov for ammeinnlegg i mer enn de første ukene. Men likte de bedre enn de fra kiwi og REMA. Anonymkode: d6ce0...9d1
AnonymBruker Skrevet 3. mars #5 Skrevet 3. mars Jeg foretrakk sånne vaskbare i ull eller bambus som man kjøper f.eks. på apotek. Syntes sånne engangs ofte satt seg fast i brystvortene, og med de såre brystvortene man gjerne får i starten, er det veldig vondt å skulle dra av ammeinnlegg i papir 😵 Anonymkode: e35b8...029 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #7 Skrevet 4. mars Ull/bambus synes jeg er best. Anonymkode: 12113...a5e 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #8 Skrevet 4. mars Philips avent og medela synes jeg Anonymkode: 7b18b...6fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå