AnonymBruker Skrevet 2. mars #1 Del Skrevet 2. mars Ser det hele tiden når influencere (sist sett hos Kristin Gjeldsvik) og tenåringsjenter/ unge damer er på jentefest/selskap sammen- uten menn tilstede. Det er mye "deiging" foran speilet sammen, twerking rumpe mot rumpe, "samleiebevegelser" mot hverandres kropper, trutmunn og så filmes det og legges ut. Er dette dagens jentehumor? Alt skal dreie seg om kropp og utseende, og man skal se mest mulig sexy og forførende ut for hverandre. Kan ikke huske én eneste gang at vi venninner holdt på med "se hvor sexy og deilige vi er", da vi hadde fester i kollektivene på 90 tallet som studenter og senere som unge nyutdannede voksne. Hvorfor? Kjenner jeg blir så flau🙈 Anonymkode: c45fe...21c 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #2 Del Skrevet 2. mars Skada av influenserhælvete. Anonymkode: 701e4...472 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #3 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Alt skal dreie seg om kropp og utseende, og man skal se mest mulig sexy og forførende ut for hverandre. Det er jo ikke for hverandre hvis det legges ut på some. Og jeg husker vi også nusset med venninner for å pirre gutter på 90-tallet... Anonymkode: 5fc9a...0b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 2. mars #4 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ser det hele tiden når influencere (sist sett hos Kristin Gjeldsvik) og tenåringsjenter/ unge damer er på jentefest/selskap sammen- uten menn tilstede. Det er mye "deiging" foran speilet sammen, twerking rumpe mot rumpe, "samleiebevegelser" mot hverandres kropper, trutmunn og så filmes det og legges ut. Er dette dagens jentehumor? Alt skal dreie seg om kropp og utseende, og man skal se mest mulig sexy og forførende ut for hverandre. Kan ikke huske én eneste gang at vi venninner holdt på med "se hvor sexy og deilige vi er", da vi hadde fester i kollektivene på 90 tallet som studenter og senere som unge nyutdannede voksne. Hvorfor? Kjenner jeg blir så flau🙈 Anonymkode: c45fe...21c Hva i all vet er deiging? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #5 Del Skrevet 2. mars Adrenalina1 skrev (6 minutter siden): Hva i all vet er deiging? Deiging er når man står og gjør seg til i speilet for å se deilig ut. Selvdigging. ts Anonymkode: c45fe...21c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #6 Del Skrevet 2. mars Jentestemning, alle heier opp hverandre. Uslåelig. Uangripelig. Anonymkode: 66483...630 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 2. mars #7 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ser det hele tiden når influencere (sist sett hos Kristin Gjeldsvik) og tenåringsjenter/ unge damer er på jentefest/selskap sammen- uten menn tilstede. Det er mye "deiging" foran speilet sammen, twerking rumpe mot rumpe, "samleiebevegelser" mot hverandres kropper, trutmunn og så filmes det og legges ut. Er dette dagens jentehumor? Alt skal dreie seg om kropp og utseende, og man skal se mest mulig sexy og forførende ut for hverandre. Kan ikke huske én eneste gang at vi venninner holdt på med "se hvor sexy og deilige vi er", da vi hadde fester i kollektivene på 90 tallet som studenter og senere som unge nyutdannede voksne. Hvorfor? Kjenner jeg blir så flau🙈 Anonymkode: c45fe...21c Enig . Alt er blitt så seksualisert. Heldigvis hadde vi ikke some på åtti / nittitallet så festene gikk ikke ut på å være mest mulig sexy og deilig , vi hadde det bare gøy sammen . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #8 Del Skrevet 2. mars Det virker som det å fremstå som dum og deilig har blitt en trend 🙈 Utviklingen har gått bakover når det gjelder å vise ferdigheter og gode verdier Anonymkode: da4da...110 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet 2. mars #9 Del Skrevet 2. mars (endret) Ikke så godt å si hva grunnen kan være, men jeg tenker det kan komme av sosiale medier/kvinnelige influensere. Tenåringsjentene føler de må være perfekt utseendemessig, og mest mulig deilig. De tror kanskje det er det som må til for å få mest mulig oppmerksomhet fra gutter og menn, og få bekreftelse på hvor deilig de er. Det jeg tenker, men om det er riktig vet jeg ikke. Unge jenter må være mer avslappa, og være stolt av det utseende de har, uten å måtte gjøre seg til. Å være stolt av det utseende du har uten å måtte gjøre seg til tenker jeg er best for selvbilde. Være avslappa og ha det gøy uten at alt må handle om utseende og hvor deilig personen må se ut. Nå er det jo veldig mange jenter og unge kvinner som sliter med dårlig selvbilde. Det må snu. Folk må være mer avslappa, og ha det gøy. Det er ikke viktig å være mest mulig deilig på sosiale medier/blogger. Kan godt være jentene som gjør det, gjør det på gøy, men siden de filmer det eller tar bilder av det og legger det ut på sosiale medier, så tenker jeg at det er for å få bekreftelse av gutter og menn. Endret 2. mars av GlitrendeSjokolade 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå