AnonymBruker Skrevet 2. mars #1 Del Skrevet 2. mars Jeg sparer i fond måneldelig og har gjort det siden corona tiden. Leser nå at man bør ta de ut og at det vil gå veldig dårlig framover. Det kan man vel aldri vite. Lar dere det stå? Sparer dere videre? Hva tenker dere? Anonymkode: bc82f...58c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schmuhu Skrevet 2. mars #2 Del Skrevet 2. mars Hvor leste du at en bør ta ut pengene og at det går dårlig? Schmuhu 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #3 Del Skrevet 2. mars Fortsetter som før. Anonymkode: 37dc2...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet 2. mars #4 Del Skrevet 2. mars Hvor leste du at du bør ta de ut ja? Jeg fortsette som vanlig og kommer til å investere ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #5 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg sparer i fond måneldelig og har gjort det siden corona tiden. Leser nå at man bør ta de ut og at det vil gå veldig dårlig framover. Det kan man vel aldri vite. Lar dere det stå? Sparer dere videre? Hva tenker dere? Anonymkode: bc82f...58c Vanlige mennesker pleier å kjøpe nært topp og selge nært bunn. Folk som har blitt oppdratt til å tenke som kapitalister eller som klarer å la intellektet vinne over frykt/grådighet kjøper gjerne inn litt ekstra når frykten rår. Jeg lar pengene mine stå. Det samme gjorde jeg i august 2024 når vi hadde en minidip, og i des 2021 til mars 2023 når fondene mine var røde. Hvis du har mye penger på bok og vurderer å slå inn på fond så ville jeg vurdere å kjøpe meg opp over litt tid for å redusere risikoen for å ha kjøpt rett før en nedgang. Spesielt nå som det er mye usikkerhet rundt Trump og AI og Ukraina. Anonymkode: 056b4...45e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå