AnonymBruker Skrevet i går, 08:15 #1 Del Skrevet i går, 08:15 Jeg synes sorte strømper blir litt "hardt" til skjørt og kjoler på denne årstiden, og må handle inn noen par med nude/hudfarvede. Jeg har funnet noen på lindex (i 15den tror jeg) som jeg synes er universelle og som passer min hudnyanse. Fås både i stay-ups og som strømpebukse, heldigvis. Jeg går selvsagt med det jeg vil, men er det fremdeles slik at dette er "ut", nærmest uansett? Anonymkode: 2540e...1e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:18 #2 Del Skrevet i går, 08:18 Nei det er ikke ut. Det er motepolitiet på KG som ikke evner å se hva som kan passe best sammen. Du bruker det du føler for og selv mener passer best sammen. Noe anna er det ikke å si om det. Det veldig mye nude som brukes, men når nesa peker mot en skjerm så vet man heller ikke hva som brukes. Anonymkode: 219ed...a1a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden Vil ikke si dette har med hva som er moderne å gjøre - det er ikke umoderne, men mange mener det ikke er estetisk fint, og kommer til å mene det for alltid. Jeg er en av dem. Og så går du med hva du vil, som du skriver. Anonymkode: 13125...daa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Vil ikke si dette har med hva som er moderne å gjøre - det er ikke umoderne, men mange mener det ikke er estetisk fint, og kommer til å mene det for alltid. Jeg er en av dem. Og så går du med hva du vil, som du skriver. Anonymkode: 13125...daa Hvorfor skrive dette da? For å markere ditt syn? Blir bare patetisk... Anonymkode: e35df...bbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vantage Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (På 2.3.2025 den 9.15): Jeg synes sorte strømper blir litt "hardt" til skjørt og kjoler på denne årstiden, og må handle inn noen par med nude/hudfarvede. Jeg har funnet noen på lindex (i 15den tror jeg) som jeg synes er universelle og som passer min hudnyanse. Fås både i stay-ups og som strømpebukse, heldigvis. Jeg går selvsagt med det jeg vil, men er det fremdeles slik at dette er "ut", nærmest uansett? Anonymkode: 2540e...1e5 Nude er ikke ut, nude er inn som bare det. Lindex sine 15 den stayups og strømpebukser i nude er ganske fine, så de burde du absolutt prøve. De kan være litt skjøre i forhold til å få småskader/hekt i de, så det lønner seg å ha noen i reserve, for de varer ikke evig 😉 Se også på Cubus, de har også 15/20 den i både stayups og strømpebukse som kanskje kan være interessante for deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vil ikke si dette har med hva som er moderne å gjøre - det er ikke umoderne, men mange mener det ikke er estetisk fint, og kommer til å mene det for alltid. Jeg er en av dem. Og så går du med hva du vil, som du skriver. Anonymkode: 13125...daa Ja for det er døds fint med svarte strømpebukser til lys kjole 😂 Nude har alltid vært aktuelt og vil alltid være aktuelt. Du må ikke forveksle med brungrå i 40 denier med rynker rundt anklene. Anonymkode: b3297...3a4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 minutter siden #7 Del Skrevet 7 minutter siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Vil ikke si dette har med hva som er moderne å gjøre - det er ikke umoderne, men mange mener det ikke er estetisk fint, og kommer til å mene det for alltid. Jeg er en av dem. Og så går du med hva du vil, som du skriver. Anonymkode: 13125...daa Det er mye mer estetisk fint enn de fleste sine vinterbleke bein...eller svart strømpebukse til hvit kjole. Anonymkode: 6108c...178 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå