Gå til innhold

Strømper i nude

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg synes sorte strømper blir litt "hardt" til skjørt og kjoler på denne årstiden, og må handle inn noen par med nude/hudfarvede. Jeg har funnet noen på lindex (i 15den tror jeg) som jeg synes er universelle og som passer min hudnyanse. Fås både i stay-ups og som strømpebukse, heldigvis. 

Jeg går selvsagt med det jeg vil, men er det fremdeles slik at dette er "ut", nærmest uansett? 

Anonymkode: 2540e...1e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei det er ikke ut. Det er motepolitiet på KG som ikke evner å se hva som kan passe best sammen. Du bruker det du føler for og selv mener passer best sammen. Noe anna er det ikke å si om det. Det veldig mye nude som brukes, men når nesa peker mot en skjerm så vet man heller ikke hva som brukes.

Anonymkode: 219ed...a1a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vil ikke si dette har med hva som er moderne å gjøre - det er ikke umoderne, men mange mener det ikke er estetisk fint, og kommer til å mene det for alltid. Jeg er en av dem. Og så går du med hva du vil, som du skriver. 

Anonymkode: 13125...daa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Vil ikke si dette har med hva som er moderne å gjøre - det er ikke umoderne, men mange mener det ikke er estetisk fint, og kommer til å mene det for alltid. Jeg er en av dem. Og så går du med hva du vil, som du skriver. 

Anonymkode: 13125...daa

Hvorfor skrive dette da? For å markere ditt syn? Blir bare patetisk...

Anonymkode: e35df...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...