AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden Angående Clearblue Fertilitetsmonitor og Clearblue Digital Eggløsningstest. I følge digital eggløsningstesten har jeg ikke eggløsning. Fikk en tom sirkel. Mens i følge Fertilitetsmonitor har jeg høy sjanse? Noen som har erfaring med hva jeg bør stole på? Eller hva som er årsaken til at jeg får to ulike svar ? Anonymkode: 9ebaa...2e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Del Skrevet 19 timer siden Kanskje fertilitetsmoitoren har registrert stigning i østrogen. Den skal registrere både østrogen og lh, mens noen av eggløsningstestene bare registrerer lh. Jeg synes det er lettere med strimmeltester, da ser jeg stigningen selv. Anonymkode: b9aa5...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden Er pinnen helt ny? Altså tatt ut av esken og tisset på? Oh monitor du ha brukt før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden mommyaka skrev (33 minutter siden): Er pinnen helt ny? Altså tatt ut av esken og tisset på? Oh monitor du ha brukt før? Ja, tok ut to helt nye pinner, og tisset på. Monitoren er helt ny, brukt i 3 dager. Anonymkode: 9ebaa...2e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, tok ut to helt nye pinner, og tisset på. Monitoren er helt ny, brukt i 3 dager. Anonymkode: 9ebaa...2e3 Hørt at første gang du tisser på en slik er der ofte du får sirkel. Prøv engang til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå