Gå til innhold

Under fasaden. Sexklubb

Phitta Phjong

Anbefalte innlegg

Hei. Så episoden i går det de var på swingersparty og sexfest. 
Noen som vet hvordan man kommer i kontakt med den gjengen som hadde sånn undergrunnfester med lekerom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mest sannsynlig må du ha betjenskap som er innenfor, bli anbefalt og få invitasjon. Vet det er miljøer som verver på den måten.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Phitta Phjong skrev (7 timer siden):

Noen som vet hvordan man kommer i kontakt med den gjengen som hadde sånn undergrunnfester med lekerom?

Sjekk ut om FetLife kan føre deg ditt... 

Anonymkode: 67e18...6d9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phitta Phjong skrev (10 timer siden):

Hvilken kanal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (1 minutt siden):

Hvilken kanal?

Norge bak fasaden. Googlet nå. Spennende! Skal sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (1 time siden):

Norge bak fasaden. Googlet nå. Spennende! Skal sjekke.

Bra episode.

Men som nevnt, man må bli invitert til den ene klubben. Det finnes noen klubber hvor man kan ha sex, men ikke med åpne darkrooms som der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

no shame skrev (1 time siden):

Bra episode.

Men som nevnt, man må bli invitert til den ene klubben. Det finnes noen klubber hvor man kan ha sex, men ikke med åpne darkrooms som der..

Den store hotel-takeoveren var i regi  av SpicyMatch som jo er en dating-app for swingersfolket. Skyggelandspodden har også laget en spennende episode fra dette eventet som er lytteverdig.

Endret av Snok1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fikk for år siden noen invitasjoner til swingerstreff via Cupido. Småshady greier hvor samtykke var underordnet «stemninga» og du først fikk adressen etter at du hadde klargjort at du garantert ville ha sex med helt fremmede som du aldri hadde møtt før. Merkelig nok ble det aldri til at jeg møtte disse folkene.

Jeg har og hørt rykter om private sex-festivaler, som har møtt på samme utfordring som jeg med samtykkeforståelse. De har vistnok løst det med introseminarer om samtykke og så blir folket derfra forelagt private invitasjoner etter å ha fullført kursinga.

Jeg tror jeg hadde brukt litt tid på å orientere meg om kurs, konseptfester, festivaler og aktiviteter på fetlife, vet ikke om slikt er søkbart på vanlig nett. I Oslo er det kanskje fire - fem aktuelle arrangører alt etter som hva lekerommet skal bestå i.

Anonymkode: 91a99...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tdm900 skrev (13 timer siden):

Mest sannsynlig må du ha betjenskap som er innenfor, bli anbefalt og få invitasjon. Vet det er miljøer som verver på den måten.

Spicymatch arrangerer slike fester. Det varierer hvor i landet og hvor store de er, hvilke tema festene har og om det er definert aldersgruppe. I dette miljøet arrangeres det også en del private fester du må bli spesielt invitert til. Vi har deltatt både på større, «offisielle» og mindre private. God og respektfull stemning, alle bruker kondom, hyggelige folk, lite alkoholbruk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg likte ikke episoden. Syntes de fikk det til å fremstå litt for sært. Mange vil jo ikke stå frem på tv akkurat og de som står frem er de som kanskje alt skiller seg ut så de har mindre og miste. 

Det ene paret på swinging hotellet var jo helt normale da. Men for meg som har syntes et slikt konsept som det hotellet høres spennende ut så mistet jeg fort interessen. Så frisinnet er jeg visst ikke likevel. 

Anonymkode: ee11c...8d5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...