AnonymBruker Skrevet i går, 06:56 #1 Del Skrevet i går, 06:56 Jeg sove veldig lett og har kjøpt meg formstøpte ørepropper. Dessverre synes jeg ikke disse er noe særlig behageligere enn apotekpropper, da de tilsynelatende virker litt som sugekopper inni øret og skaper trykk og ubehag når jeg ligger på siden. Jeg har også småvondt i ørene nå en time etter at jeg stod opp. Noen med lignende erfaring? Jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre for å få sove ... Anonymkode: 7e6ea...2cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:32 #2 Del Skrevet i går, 11:32 Jeg har samme erfaring. Hatt to forskjellige fra HØR, og syns de er helt grusomme. Klarer å bruke de en sjelden gang, men har bare konkludert med at det var en dårlig investering. De er rimeligere på sikt da, men de skaper som du sier et slags trykk, også blir det så mye svette og ubehag i øret i tillegg. Jeg sover også veldig lett, og har heller fokusert på å finne ut hvorfor/gjøre noe med akkurat dèt. Anonymkode: df1bb...c38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg har samme erfaring. Hatt to forskjellige fra HØR, og syns de er helt grusomme. Klarer å bruke de en sjelden gang, men har bare konkludert med at det var en dårlig investering. De er rimeligere på sikt da, men de skaper som du sier et slags trykk, også blir det så mye svette og ubehag i øret i tillegg. Jeg sover også veldig lett, og har heller fokusert på å finne ut hvorfor/gjøre noe med akkurat dèt. Anonymkode: df1bb...c38 Har du noen gode tips for å bedre søvnen for et lettsover? Anonymkode: 7e6ea...2cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babbo Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Har formstøpte ørepropper i silikon fra Hantek Audio og det er det mest dyrebare jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 2.3.2025 den 7.56): Jeg sove veldig lett og har kjøpt meg formstøpte ørepropper. Dessverre synes jeg ikke disse er noe særlig behageligere enn apotekpropper, da de tilsynelatende virker litt som sugekopper inni øret og skaper trykk og ubehag når jeg ligger på siden. Jeg har også småvondt i ørene nå en time etter at jeg stod opp. Noen med lignende erfaring? Jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre for å få sove ... Anonymkode: 7e6ea...2cb Ørepropper inne i ørene er den sikreste måten å skaffe seg øreproblemr på. F fastlegen til å se om du har eksem, væske eller betennelse i øregangen og slutt helt å putte noe som helst i ørene dine. Anonymkode: f092f...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har du noen gode tips for å bedre søvnen for et lettsover? Anonymkode: 7e6ea...2cb Som sagt, du må finne ut hvorfor du sover så lett. Har du angst, tankekjør, vitaminmangler, dårlig kosthold, søvnapne, flere ting. For noen hjelper det å ta b vitaminer og magnesium. For andre d vitamin. For noen er det avspenningsteknikker og pusteøvelser som er viktig. Anonymkode: df1bb...c38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Jeg er heller ikke fornøyd med formstøpte ørepropper. De klarer ikke lage dem riktig så de blir ikke tette. Det er en glipe helt øverst mellom øret og proppen hvor lyd slipper forbi. Veldig misfornøyd med det. Er det noen som vet om det er forskjell på ulike firma som lager sånne? Anonymkode: 98ceb...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg er heller ikke fornøyd med formstøpte ørepropper. De klarer ikke lage dem riktig så de blir ikke tette. Det er en glipe helt øverst mellom øret og proppen hvor lyd slipper forbi. Veldig misfornøyd med det. Er det noen som vet om det er forskjell på ulike firma som lager sånne? Anonymkode: 98ceb...3e9 Jeg er ts. Mine er fra Hantek og virker helt tette. De slipper fortsatt igjennom noe lyd. Anonymkode: 7e6ea...2cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er ts. Mine er fra Hantek og virker helt tette. De slipper fortsatt igjennom noe lyd. Anonymkode: 7e6ea...2cb De er ikke ment å være 100% lydtette. Anonymkode: df1bb...c38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er heller ikke fornøyd med formstøpte ørepropper. De klarer ikke lage dem riktig så de blir ikke tette. Det er en glipe helt øverst mellom øret og proppen hvor lyd slipper forbi. Veldig misfornøyd med det. Er det noen som vet om det er forskjell på ulike firma som lager sånne? Anonymkode: 98ceb...3e9 Mine er fra HØR, og slipper gjennom noe lyd. Med mindre jeg trykker dem inn og et blir vakum da, men det er jo ikke akkurat behagelig. De skal ikke være 100% lydtette. Tok du ørerens før du fikk støp? Forøvrig hater jeg mine ørepropper og bruker dem nesten aldri. Anonymkode: df1bb...c38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (På 2.3.2025 den 7.56): Jeg sove veldig lett og har kjøpt meg formstøpte ørepropper. Dessverre synes jeg ikke disse er noe særlig behageligere enn apotekpropper, da de tilsynelatende virker litt som sugekopper inni øret og skaper trykk og ubehag når jeg ligger på siden. Jeg har også småvondt i ørene nå en time etter at jeg stod opp. Noen med lignende erfaring? Jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre for å få sove ... Anonymkode: 7e6ea...2cb Quies sine vokspropper! De smelter inni øregangen og kjennes ikke etterhvert etterhvert. Lyddempende og! Anonymkode: b968f...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Quies sine vokspropper! De smelter inni øregangen og kjennes ikke etterhvert etterhvert. Lyddempende og! Anonymkode: b968f...994 Siden du sover anbefales 1 mg. Melatonin og. Anonymkode: b968f...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er heller ikke fornøyd med formstøpte ørepropper. De klarer ikke lage dem riktig så de blir ikke tette. Det er en glipe helt øverst mellom øret og proppen hvor lyd slipper forbi. Veldig misfornøyd med det. Er det noen som vet om det er forskjell på ulike firma som lager sånne? Anonymkode: 98ceb...3e9 Quies sine vokspropper Anonymkode: b968f...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er heller ikke fornøyd med formstøpte ørepropper. De klarer ikke lage dem riktig så de blir ikke tette. Det er en glipe helt øverst mellom øret og proppen hvor lyd slipper forbi. Veldig misfornøyd med det. Er det noen som vet om det er forskjell på ulike firma som lager sånne? Anonymkode: 98ceb...3e9 Kjøp quies sine ørepropper av voks. Anonymkode: b968f...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mine er fra HØR, og slipper gjennom noe lyd. Med mindre jeg trykker dem inn og et blir vakum da, men det er jo ikke akkurat behagelig. De skal ikke være 100% lydtette. Tok du ørerens før du fikk støp? Forøvrig hater jeg mine ørepropper og bruker dem nesten aldri. Anonymkode: df1bb...c38 De skal vel være like tette som de man kjøper på apoteket? Mine formstøpte ørepropper er liksom en halv størrelse for små for ørene mine så de sitter ikke riktig i øret. Nei, hadde ikke rens for det sa de ingenting om. Skulle jeg ha bestilt det først? Anonymkode: 98ceb...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): De skal vel være like tette som de man kjøper på apoteket? Mine formstøpte ørepropper er liksom en halv størrelse for små for ørene mine så de sitter ikke riktig i øret. Nei, hadde ikke rens for det sa de ingenting om. Skulle jeg ha bestilt det først? Anonymkode: 98ceb...3e9 Poenget mitt var at proppene ikke er ment å blokkere ut all lyd, men et visst antall db. Hvis du har fått feil str bør du klage, men det jo en frist for å gjøre det. Ja det kan være lurt å få en ørerens før støp, tilfelle du har mye ørevoks sittende inni der. Anonymkode: df1bb...c38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Poenget mitt var at proppene ikke er ment å blokkere ut all lyd, men et visst antall db. Hvis du har fått feil str bør du klage, men det jo en frist for å gjøre det. Ja det kan være lurt å få en ørerens før støp, tilfelle du har mye ørevoks sittende inni der. Anonymkode: df1bb...c38 Jeg har klaget flere ganger men de sier bare at de ikke har gjort feil🤷♀️ Anonymkode: 98ceb...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henriette78 Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden Mine fra Høvik Hørsel fungerer utmerket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden Har du presisert at dette er propper du skal sove med, ikke bruke som støydemper på f.eks. konsert? Jeg bruker in-ears på jobb (monitor i øret) og får den fra HØR, og de er helt annerledes enn proppene jeg har fra dem for å dempe lyd på generell basis. Altså støpen og støpemateriale er helt forskjellig. Anonymkode: a0bf6...da4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): De er ikke ment å være 100% lydtette. Anonymkode: df1bb...c38 Nei, jeg mente heller ikke det, bare for ordens skyld. Det var bare et svar til en bruker som hadde fått dårlig tilpasning. Anonymkode: 7e6ea...2cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå