AnonymBruker Skrevet i går, 06:26 #1 Del Skrevet i går, 06:26 Det går sånn i perioder. Har masse garn og ting jeg har lyst å lage, men kommer meg ikke til. Kan ikke forklare dette. Men når jeg først får ånden, er det såååå avslappende og gir en så god følelse. Lysten må bare komme av seg sjøl, tror jeg? Eller kommer den lettere hvis noen inspirerer? Føler meg nedstemt når jeg ikke finner gleden i hekling og strikking, og det er ikke bare å ta seg sammen. Flere som har det sånn? Kanskje vi kan inspirere hverandre? Kunne tenke meg å strikke noen påskeharer av Bystrikk, men mangler som sagt ånden. Trenger ikke moraliserende svar Anonymkode: 48881...917 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:28 #2 Del Skrevet i går, 06:28 Jeg har det sånn og jeg tror det er normalt, så hvis jeg vil ha noe gjort så presser jeg meg i gang feks, men den dørstokkmila er ille. Men også har jeg flere helt forskjellige prosjekter så jeg kan bytte på ting. Ikke gjøre bare det samme hele tiden. Anonymkode: 424d6...1cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:49 #3 Del Skrevet i går, 06:49 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det går sånn i perioder. Har masse garn og ting jeg har lyst å lage, men kommer meg ikke til. Kan ikke forklare dette. Men når jeg først får ånden, er det såååå avslappende og gir en så god følelse. Lysten må bare komme av seg sjøl, tror jeg? Eller kommer den lettere hvis noen inspirerer? Føler meg nedstemt når jeg ikke finner gleden i hekling og strikking, og det er ikke bare å ta seg sammen. Flere som har det sånn? Kanskje vi kan inspirere hverandre? Kunne tenke meg å strikke noen påskeharer av Bystrikk, men mangler som sagt ånden. Trenger ikke moraliserende svar Anonymkode: 48881...917 Lar meg inspirere på pintrest. Anonymkode: 2adaf...42a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:02 #4 Del Skrevet i går, 13:02 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det går sånn i perioder. Har masse garn og ting jeg har lyst å lage, men kommer meg ikke til. Kan ikke forklare dette. Men når jeg først får ånden, er det såååå avslappende og gir en så god følelse. Lysten må bare komme av seg sjøl, tror jeg? Eller kommer den lettere hvis noen inspirerer? Føler meg nedstemt når jeg ikke finner gleden i hekling og strikking, og det er ikke bare å ta seg sammen. Flere som har det sånn? Kanskje vi kan inspirere hverandre? Kunne tenke meg å strikke noen påskeharer av Bystrikk, men mangler som sagt ånden. Trenger ikke moraliserende svar Anonymkode: 48881...917 Du kan ikke tvinge deg til noe du ikke orker. Man må være litt opplagt for å være kreativ. Anonymkode: 1f76a...fcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajakvinne12 Skrevet i går, 13:09 #5 Del Skrevet i går, 13:09 Går i perioder her også. Det er nok helt normalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden For meg går det opp i ned. Har strikket siden jeg var sju, men i både lange og korte perioder har jeg ikke strikket/heklet noe som helst. Det er helt greit. Det kommer tilbake 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå