AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Har datet en mann i noen mnd. men føler vi ikke kommer særlig lenger. Han har blitt flinkere på å ta mer insj, og kontakter mer, men virker som han tror det er annen hver som skal ta kontakt. Så hvis jeg sender snap først i dag, så skal han sende først neste gang imorgen, dagen etter er min tur?:s. Jeg tenker ikke på så mye sånn, men merket han er litt sånn. Samme når det gjelder å finne på ting. Virker som han vil det skal gå annen hver, men i starten tok jeg mest og jeg føler jeg har prøvd masse i det siste og det passer aldri eller bommer fordi han skal ting ofte! Nå gidder jeg ikke ta mer insj, men føler kanskje han sitter å venter på at jeg skal spørre han?!?!? noen menn her som kan svare på hvorfor noen menn er sånn? Anonymkode: 0e654...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Kanskje fordi du virker litt "enkel" og bruker og uttrykker deg med insj, for eksempel 🤷♀️ Anonymkode: 65e63...165 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden Virker som du også er veldig opphengt i dette. Normalen er å gjøre det man vil, ta initiativene som må til fordi du har lyst. Så er det vanlig å at man mister litt gnisten om man legger merke til at den andre ikke tar noe initiativ. Du sier han har blitt flinkere, men du ser et mønster. Jeg tenker at du viser her at du ikke er så veldig interessert. Kanskje kom han med for lite for sent. Kanskje var du aldri så veldig interessert Anonymkode: 73441...bc5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg