Gå til innhold

Midtlivskrise?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har lyst å pakke sakene mine å flytte til London eller Thailand. Jeg vil vekk. Problemet jeg jo at jeg ikke vet hva jeg skulle ha levd av, men hele sjelen min trenger å komme seg vekk. Har aldri kjent det så intenst som nå. (Fyller 43 i år)  Jeg trenger ikke svar på om jeg bør gjøre det eller ikke, men om selve følelsen er tegn på midtlivskrise? Og noen som har råd til hvordan man skal takle seg selv om det er det det er snakk om? Føler meg på en måte lost. Føler ikke nødvendigvis at jeg må «klamre meg fast til ungdommen» jeg er takknemlig for å bli eldre, men føler meg lost likevel. Noen som kjenner seg igjen. 

Anonymkode: a927e...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis du er fri og frank så gjør du det!

Jeg er 56 år og har ikke dette behovet nå, men gjorde slikt fra jeg var 19-29 år.

Fulgte mine lyster og flyttet til ulike land for å jobbe, drive dank eller studere.

Når jeg ikke trivdes lenger, flyttet jeg tilbake til Bergen igjen og det trygge livet.

Høres ut som  en slags midtlivskrise, men du er ikke utro, blir sammen med ei dame som er tjuefem år yngre eller kjøper deg en penisforlengelse  av en bil.

Anonymkode: 72d1f...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis du er fri og frank så gjør du det!

Jeg er 56 år og har ikke dette behovet nå, men gjorde slikt fra jeg var 19-29 år.

Fulgte mine lyster og flyttet til ulike land for å jobbe, drive dank eller studere.

Når jeg ikke trivdes lenger, flyttet jeg tilbake til Bergen igjen og det trygge livet.

Høres ut som  en slags midtlivskrise, men du er ikke utro, blir sammen med ei dame som er tjuefem år yngre eller kjøper deg en penisforlengelse  av en bil.

Anonymkode: 72d1f...5cb

Jeg er dame og trenger svar fra damer..ellers takk..

Anonymkode: a927e...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...