AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Første gang jeg kan huske, kjente jeg en søt kløe ytterst på penis, som så gikk over i utløsning. Etter å ha fantasert om jevnaldrende jenter. Hva husker dere? Anonymkode: 5ecbf...d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Del Skrevet 19 timer siden Hvilken pervers gris, lurer på sånne ting??🤮 Anonymkode: b3397...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Første gang det sprutet ut sæd var jeg 11 1/2. Tenkte på puppene og lårene til Hanne som gikk noen år over meg på skolen. Husker at jeg tenkte jeg ville knulle med henne. Jeg så også for meg knulling med andre jenter. Etter jeg hadde kommet, tenkte jeg at jeg vil pule med mange damer i mitt liv, men hvordan holde oversikt over dem? Jo, kanskje jeg kan bruke datamaskinen til det, tenkte jeg. Nå har jeg en oversikt i Excel over alle kvinner jeg har ligget med. haha. Anonymkode: 69076...141 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Nei. Husker ikke en gang første gang jeg hadde sex. Langt mindre første gang jeg onanerte. Anonymkode: 13a1f...542 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. Husker ikke en gang første gang jeg hadde sex. Langt mindre første gang jeg onanerte. Anonymkode: 13a1f...542 seriøst? husker du ikke ditt første ligg? Anonymkode: 69076...141 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): seriøst? husker du ikke ditt første ligg? Anonymkode: 69076...141 Nei. Litt usikker på hva som var mitt første ligg. Var 15 eller 16 i hvert fall, men husker ikke eksakt hva som var første gang. Var vel ikke særlig minneverdig da🤷🏼♂️ Anonymkode: 13a1f...542 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Første gang skjedde mens jeg kledde på meg. Var 11-12 eller noe slik, og dro på meg de tykke strømpebuksene som barn bruker. Og noe med friksjonen mot huden antagelig, gjorde at jeg kjente noe jeg aldri hadde kjent før. Som ble forsterket da jeg dro på sokker over strømpebuksa. Og til slutt tok jeg på en joggebukse, og da har jeg i ettertid skjønt at det var min første orgasme. Men ikke noe kom ut. Ikke så lenge etterpå skjedde det samme, og da fikk jeg utløsning også. Den dag i dag kan jeg bli kåt av å ta på, eller bruke noen type klær og stoffer. Anonymkode: 95cf0...b9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden Jeg følte glede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden Skrekkblanda fryd er vel den beste måten å beskrive det på. Anonymkode: 22e98...3fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden Nei husker ikke første gangen, men de første årene. Ble "fingret" (gud hater det ordet, høres så grotesk ut) under overgrep fra da jeg var 6 år. Har arr nedentil på grunn av han, for han "fingret" (igjen det fordømte ordet) til jeg fikk åpne sår og rifter, og gjorde det mens jeg hadde sår og rifter fra dagen(e) før. Så liten til ingen nytelse, bare smerte. Så jeg lærte at det skulle gjøre vondt, for alt seksuelt gjorde vondt på grunn av overgrepene. Selv da jeg onanerte selv fra den gang så var det en selvfølge å gjøre det til jeg gikk lei eller ble sliten i armen. Lenge etter at det gjorde vondt, lenge etter å ha nådd orgasme. Var ikke før på ungdomskolen at jeg lærte at man skal stoppe når man når orgasme, lenge før smerten. Jeg får ikke til å få til mer enn en orgasme om gangen. Som vil si dagen, hjelper ikke å vente i flere timer før neste forsøk fordi kroppen blir stresset og det tar lang tid å roe meg ned. Kroppen låser seg og forventer smerte ved alt seksuelt, også onanering alene. Har tatt mange år å få til å få nytelse alene, med en mann har alltid vært og vil alltid være umulig. Anonymkode: a72df...e8d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei husker ikke første gangen, men de første årene. Ble "fingret" (gud hater det ordet, høres så grotesk ut) under overgrep fra da jeg var 6 år. Har arr nedentil på grunn av han, for han "fingret" (igjen det fordømte ordet) til jeg fikk åpne sår og rifter, og gjorde det mens jeg hadde sår og rifter fra dagen(e) før. Så liten til ingen nytelse, bare smerte. Så jeg lærte at det skulle gjøre vondt, for alt seksuelt gjorde vondt på grunn av overgrepene. Selv da jeg onanerte selv fra den gang så var det en selvfølge å gjøre det til jeg gikk lei eller ble sliten i armen. Lenge etter at det gjorde vondt, lenge etter å ha nådd orgasme. Var ikke før på ungdomskolen at jeg lærte at man skal stoppe når man når orgasme, lenge før smerten. Jeg får ikke til å få til mer enn en orgasme om gangen. Som vil si dagen, hjelper ikke å vente i flere timer før neste forsøk fordi kroppen blir stresset og det tar lang tid å roe meg ned. Kroppen låser seg og forventer smerte ved alt seksuelt, også onanering alene. Har tatt mange år å få til å få nytelse alene, med en mann har alltid vært og vil alltid være umulig. Anonymkode: a72df...e8d Så vondt å høre. Men takk for åpenheten.💕 Det er også en del av virkeligheten, dessverre. Fy søren at det går an å ødelegge et lite barn sånn. Anonymkode: 5ecbf...d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei husker ikke første gangen, men de første årene. Ble "fingret" (gud hater det ordet, høres så grotesk ut) under overgrep fra da jeg var 6 år. Har arr nedentil på grunn av han, for han "fingret" (igjen det fordømte ordet) til jeg fikk åpne sår og rifter, og gjorde det mens jeg hadde sår og rifter fra dagen(e) før. Så liten til ingen nytelse, bare smerte. Så jeg lærte at det skulle gjøre vondt, for alt seksuelt gjorde vondt på grunn av overgrepene. Selv da jeg onanerte selv fra den gang så var det en selvfølge å gjøre det til jeg gikk lei eller ble sliten i armen. Lenge etter at det gjorde vondt, lenge etter å ha nådd orgasme. Var ikke før på ungdomskolen at jeg lærte at man skal stoppe når man når orgasme, lenge før smerten. Jeg får ikke til å få til mer enn en orgasme om gangen. Som vil si dagen, hjelper ikke å vente i flere timer før neste forsøk fordi kroppen blir stresset og det tar lang tid å roe meg ned. Kroppen låser seg og forventer smerte ved alt seksuelt, også onanering alene. Har tatt mange år å få til å få nytelse alene, med en mann har alltid vært og vil alltid være umulig. Anonymkode: a72df...e8d Håper denne mannen fikk mange år i fengsel (selv om det ikke er straff nok). Anonymkode: 9b758...456 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Håper denne mannen fikk mange år i fengsel (selv om det ikke er straff nok). Anonymkode: 9b758...456 Ingen fengsel for barn dessverre. Var bare 5 år eldre enn meg. Så føles ut som at jeg er den eneste som ble straffet og må sitte igjen med konsekvensene. Anonymkode: a72df...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingen fengsel for barn dessverre. Var bare 5 år eldre enn meg. Så føles ut som at jeg er den eneste som ble straffet og må sitte igjen med konsekvensene. Anonymkode: a72df...e8d Det er virkelig urettferdig 💕 Anonymkode: 5ecbf...d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå