Christina82 Skrevet 1. mars #1 Skrevet 1. mars (endret) Noen som følger med? Hva syns dere? Oversikt over navna til deltagerene. Det er ikke noe spoiling her. https://www.netflix.com/tudum/features/love-is-blind-season-8-cast-instagrams Endret 3. mars av Christina82
Kålrota Skrevet 2. mars #2 Skrevet 2. mars Ser de nyeste episodene nå. Dave oppfører seg som en raring.
TS-bruker Skrevet 3. mars #3 Skrevet 3. mars Christina82 skrev (På 2.3.2025 den 0.15): Noen som følger med? Hva syns dere? Ser at mange skriver at denne sesongen er kjedelig, men jeg er ikke enig, liker at det er mindre drama i denne sesongen. Har troen på Taylor og Daniel, for et fint, reflektert par. 2
TS-bruker Skrevet 3. mars #4 Skrevet 3. mars Kålrota skrev (På 2.3.2025 den 6.34): Ser de nyeste episodene nå. Dave oppfører seg som en raring. Dave er en raring. Det går en del rykter om Alex, syns noe av det er ganske sjokkerende, mye av det som har ligget ute har blitt fjernet, for det er såpass alvorlige anklager.
Christina82 Skrevet 3. mars Forfatter #5 Skrevet 3. mars TS-bruker skrev (3 timer siden): Ser at mange skriver at denne sesongen er kjedelig, men jeg er ikke enig, liker at det er mindre drama i denne sesongen. Har troen på Taylor og Daniel, for et fint, reflektert par. Lurer på om Taylor hadde rett i at Daniel hadde fulgt henne på IG og visste hvem hun var?
Christina82 Skrevet 3. mars Forfatter #6 Skrevet 3. mars TS-bruker skrev (3 timer siden): Dave er en raring. Det går en del rykter om Alex, syns noe av det er ganske sjokkerende, mye av det som har ligget ute har blitt fjernet, for det er såpass alvorlige anklager. Hvilke rykter? Jeg har googlet minst mulig, jeg vil ikke vite om de har sagt ja eller nei:)
TS-bruker Skrevet 4. mars #7 Skrevet 4. mars Christina82 skrev (18 timer siden): Lurer på om Taylor hadde rett i at Daniel hadde fulgt henne på IG og visste hvem hun var? Hun fant han ikke på appen hvor hun får opp alle som har fulgt henne på IG, så tror nok ikke det. Syns de er det fineste paret denne sesongen, samtalene de har er oppriktige. De passer også inn i hverandre familier. Har du et favorittpar?
TS-bruker Skrevet 4. mars #8 Skrevet 4. mars Christina82 skrev (18 timer siden): Hvilke rykter? Jeg har googlet minst mulig, jeg vil ikke vite om de har sagt ja eller nei:) Det meste har blitt slettet. Eksen hans (som har snakket om i poddene) har gått ut og sagt ting om han, pluss flere ting. Se denne:
ada@ Skrevet 7. mars #10 Skrevet 7. mars MissStiles skrev (2 timer siden): Noen som har sett bryllupene?? Ja….overraskende og kjedelig 2
MissStiles Skrevet 8. mars #11 Skrevet 8. mars ada@ skrev (10 timer siden): Ja….overraskende og kjedelig Absolutt. Håper det blir mye drama på Gjenforeningen. 1
Kålrota Skrevet 8. mars #12 Skrevet 8. mars Denne sesongen er litt kjedelig? Jeg har bare sett første par i bryllupsepisoden, da.
ada@ Skrevet 8. mars #13 Skrevet 8. mars MissStiles skrev (12 timer siden): Absolutt. Håper det blir mye drama på Gjenforeningen. Det så sånn ut på «fortsettelsen» helt i slutten av bryllupsepisoden. Vi får se på mandag😅
Isa2 Skrevet 8. mars #14 Skrevet 8. mars Enig at det var en kjedelig sesong. Men glad det siste paret giftet seg, de virker bra for hverandre. anbefaler dere å se de nyeste episode av love is blind Sverige, i ventetiden mot Gjenforeningen på den amerikanske. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå