Ungkar_42 Skrevet 1. mars #1 Del Skrevet 1. mars Jeg er kun ute etter et seriøst forhold, men vet ikke hvor jeg skal starte. Tinder, Hingr, Match eller Sukker? Skal jeg heller prøve på disse matchmaker sidene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #2 Del Skrevet 2. mars Hvor gammel er du da? Anonymkode: 897f9...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #3 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvor gammel er du da? Anonymkode: 897f9...e11 Tipper han er 42? Ref nick Anonymkode: 60dc1...e35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #4 Del Skrevet 2. mars Ute i den virkelige verden. Anonymkode: 2f374...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ungkar_42 Skrevet 4. mars Forfatter #5 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (På 2.3.2025 den 5.31): Ute i den virkelige verden. Anonymkode: 2f374...06a Jeg vet den virkelige verden er det beste, men hvis jeg skal prøve på nettdating da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #6 Del Skrevet 4. mars Jeg anbefaler folk å prøve noe snillere enn Tinder først, slik som Turvenn.no (bruk gjerne pc versjonen) der kan du se folk av begge kjønn og alle aldre. Ikke noe swiping Så er vel Hinge veldig populært akkurat nå? Tinder er litt «ut»? Tror ikke Sukker er så mye bedre… Matchmakere må man betale for? Vet ikke om det er så lurt… Engasjer deg i ting lokalt der du bor og skaff nye venner, man treffer gjerne noen via via Anonymkode: f2fe1...b24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ungkar_42 Skrevet 4. mars Forfatter #7 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg anbefaler folk å prøve noe snillere enn Tinder først, slik som Turvenn.no (bruk gjerne pc versjonen) der kan du se folk av begge kjønn og alle aldre. Ikke noe swiping Så er vel Hinge veldig populært akkurat nå? Tinder er litt «ut»? Tror ikke Sukker er så mye bedre… Matchmakere må man betale for? Vet ikke om det er så lurt… Engasjer deg i ting lokalt der du bor og skaff nye venner, man treffer gjerne noen via via Anonymkode: f2fe1...b24 Så en reportasje om matchmakers at de arrangerer singeltreff så derfor lurte jeg på om det kan være noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #8 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg anbefaler folk å prøve noe snillere enn Tinder først, slik som Turvenn.no (bruk gjerne pc versjonen) der kan du se folk av begge kjønn og alle aldre. Ikke noe swiping Så er vel Hinge veldig populært akkurat nå? Tinder er litt «ut»? Tror ikke Sukker er så mye bedre… Matchmakere må man betale for? Vet ikke om det er så lurt… Engasjer deg i ting lokalt der du bor og skaff nye venner, man treffer gjerne noen via via Anonymkode: f2fe1...b24 Hvis man ikke er så gira på tur da? Finnes det noe Filmpåsofavenn.no? Anonymkode: 5dd02...36e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #9 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvis man ikke er så gira på tur da? Finnes det noe Filmpåsofavenn.no? Anonymkode: 5dd02...36e Haha, mange der som har gått rundt blokka og kalt det en tur🤣 Anonymkode: f2fe1...b24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #10 Del Skrevet 4. mars Ungkar_42 skrev (12 timer siden): Jeg vet den virkelige verden er det beste, men hvis jeg skal prøve på nettdating da? På jobben min er det to flotte kvinner som har møtt sine menn på Sukker. Er noen år siden nå da. Har rukket å gifte seg og få to barn begge to. Anonymkode: 2f374...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #11 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (På 4.3.2025 den 23.32): På jobben min er det to flotte kvinner som har møtt sine menn på Sukker. Er noen år siden nå da. Har rukket å gifte seg og få to barn begge to. Anonymkode: 2f374...06a Flotte kvinner finner seg make overalt. Hvor finner middelaldrende, middelmådige menn en make? Anonymkode: 4bc6a...59b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå