AnonymBruker Skrevet i går, 22:46 #1 Del Skrevet i går, 22:46 Hei! Jeg er en mann (26) som alltid har hatt en greie for mer modne eller voksne kvinner 40 - 60. Det er noe med modenheten, selvsikkerheten og måten de fører seg på som jeg synes er utrolig tiltrekkende. Jeg føler at de vet hva de vil, og det er noe jeg virkelig setter pris på. Men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem. Jeg vil jo ikke virke respektløs eller påtrengende, og jeg skjønner at mange voksne damer kanskje ikke tar yngre menn seriøst. Derfor lurer jeg på – hva er den beste måten å nærme seg en eldre kvinne på? Hva funker, og hva er helt turn-off? Jeg setter stor pris på ærlige svar og erfaringer, enten det er fra kvinner selv eller noen som har vært i lignende situasjon! Anonymkode: f084f...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:55 #2 Del Skrevet i går, 22:55 Vær interessert, ha blikkontakt og ikke føl at du må si noe hele tiden - stillhet er ikke farlig. Spander den kaffen eller den lunsjen! Og; lytt og ikke avbryt! Det finnes ikke noe mer turn off enn folk som overdøver og avbryter andre… Hilsen hun som skrev dette innlegget: Anonymkode: 527ce...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 23:02 #3 Del Skrevet i går, 23:02 Hei! Kvinne på 49 her som har en ff relasjon med en flott kar på 29. Vi har holdt det gående i et par år nå og måtte det aldri ta slutt. Måten vi ble kjent på var på en internettside der han tok kontakt med meg. Han lurte på om det var helt uaktuelt for meg å treffe en såpas mye yngre kar (og i utgangspunktet hadde jeg ikke vurdert det). Likevel bestemte jeg meg for å bli bedre kjent med ham og det har jeg ikke angret på. Jeg tror kjemi kan bety mer enn alder i noen tilfeller. Internett er nok et greit sted å lete etter voksne damer. Jeg hadde nok ikke blitt sjekket opp på gata, men interessen på nettet var høy. Jeg skjønner godt fascinasjonen din for voksne damer. Selv er jeg så heterofil det går an å bli, men ser stadig vekk lekre voksne damer med sensuell utstråling. Lykke til❤️ Anonymkode: a2203...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 19 timer siden #4 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei! Kvinne på 49 her som har en ff relasjon med en flott kar på 29. Vi har holdt det gående i et par år nå og måtte det aldri ta slutt. Måten vi ble kjent på var på en internettside der han tok kontakt med meg. Han lurte på om det var helt uaktuelt for meg å treffe en såpas mye yngre kar (og i utgangspunktet hadde jeg ikke vurdert det). Likevel bestemte jeg meg for å bli bedre kjent med ham og det har jeg ikke angret på. Jeg tror kjemi kan bety mer enn alder i noen tilfeller. Internett er nok et greit sted å lete etter voksne damer. Jeg hadde nok ikke blitt sjekket opp på gata, men interessen på nettet var høy. Jeg skjønner godt fascinasjonen din for voksne damer. Selv er jeg så heterofil det går an å bli, men ser stadig vekk lekre voksne damer med sensuell utstråling. Lykke til❤️ Anonymkode: a2203...efd Jippi.. for ei hærlig dame du er, som skjønner at unge menn har noe å fare med😊(min erfaring som 22 åring) Jeg vet mange unge menn blir dømt av å ha liten erfaring.. Men erfaringen har ikke så mye å si.. gleden av å glede en dame som er mye eldre enn seg selv, er virkelig deilig å kjenne på.. Det er bare så magisk.. Dømmingen kommer fra voksne menn.. De påstår ofte at de kan de rette teknikkene, med fingre og tunge osv.. Slike teknikker bør skrotes.. For den beste teknikken er å gjøre dama så avslappet og komfortabel som mulig. Det kreves litt tålmodighet, omhu og kjærlighet bare.. Poff! så er all grubling og stress borte, som hindrer nytelsen for orgasmene hennes.. Dette lærte jeg som 22 åring.. og vet med 90% sikkerhet, vil treffe alle aldergrupper.. I tillegg: En ung mann-voksen dame affære er en fetish.. Sexlysten kan gi ubegrenset kåthet, derfor blir sexen mellom dem så utrolig mye bedre.. de blir mere samarbeidsvillig.. de kommuniserer bedre.. de får rett og slett ikke nok av hverandre.. stor fare for å bli forelsket i slike tilfeller. Jeg ble det, de fleste tror jeg blir det. Hva synes du om dette TS? Jeg så forelsket ut i dama jeg møtte (ei venninne av mamma, som besøkte oss mye).. hun så meg som ei åpen bok, for voksne damer ser slik. Hun ventet bare på en bekreftelse, for å trygge sannheten.. Jeg skulle ta avskjed med henne i gangen.. i ren forfjamselse og i forelskelsesrus kysset jeg henne på kinnet og på halsen. Ahhh sa hun og klemte meg hardere.. hun så meg inni øynene. "Du må holde deg hjemme til helgen, for da kommer jeg på besøk igjen" Det hørtes ut som en streng beskjed, men hun smilte også lurt.. Resten skjønner vel alle hva som skjedde mellom oss.. Poenget mitt er at må kjenne på dette med aldersforskjell fetishen.. men også kjenne på den lille forelskelsen, som gjør at den voksne kvinnen leser deg. Men du må jo også lese henne.. men det finner du fort ut av, for kvinner viser ofte sin begeistring, hvis hun liker deg.. Så ingen får et klaps på kinnet, av et kyss på kinnet i slike tilfeller.. Vær ærlig og si at det var en ren refleks, fordi du liker henne så godt🥰 Ærlig uskyldighet med god mening, er så utrolig sexy🪄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden sjekket opp en dame på 50 da jeg var 30. enormt god sex i to år til hun fikk kjæreste. Anonymkode: 100b8...962 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden Bamseklemmer skrev (8 timer siden): Jippi.. for ei hærlig dame du er, som skjønner at unge menn har noe å fare med😊(min erfaring som 22 åring) Jeg vet mange unge menn blir dømt av å ha liten erfaring.. Men erfaringen har ikke så mye å si.. gleden av å glede en dame som er mye eldre enn seg selv, er virkelig deilig å kjenne på.. Det er bare så magisk.. Dømmingen kommer fra voksne menn.. De påstår ofte at de kan de rette teknikkene, med fingre og tunge osv.. Slike teknikker bør skrotes.. For den beste teknikken er å gjøre dama så avslappet og komfortabel som mulig. Det kreves litt tålmodighet, omhu og kjærlighet bare.. Poff! så er all grubling og stress borte, som hindrer nytelsen for orgasmene hennes.. Dette lærte jeg som 22 åring.. og vet med 90% sikkerhet, vil treffe alle aldergrupper.. I tillegg: En ung mann-voksen dame affære er en fetish.. Sexlysten kan gi ubegrenset kåthet, derfor blir sexen mellom dem så utrolig mye bedre.. de blir mere samarbeidsvillig.. de kommuniserer bedre.. de får rett og slett ikke nok av hverandre.. stor fare for å bli forelsket i slike tilfeller. Jeg ble det, de fleste tror jeg blir det. Hva synes du om dette TS? Jeg så forelsket ut i dama jeg møtte (ei venninne av mamma, som besøkte oss mye).. hun så meg som ei åpen bok, for voksne damer ser slik. Hun ventet bare på en bekreftelse, for å trygge sannheten.. Jeg skulle ta avskjed med henne i gangen.. i ren forfjamselse og i forelskelsesrus kysset jeg henne på kinnet og på halsen. Ahhh sa hun og klemte meg hardere.. hun så meg inni øynene. "Du må holde deg hjemme til helgen, for da kommer jeg på besøk igjen" Det hørtes ut som en streng beskjed, men hun smilte også lurt.. Resten skjønner vel alle hva som skjedde mellom oss.. Poenget mitt er at må kjenne på dette med aldersforskjell fetishen.. men også kjenne på den lille forelskelsen, som gjør at den voksne kvinnen leser deg. Men du må jo også lese henne.. men det finner du fort ut av, for kvinner viser ofte sin begeistring, hvis hun liker deg.. Så ingen får et klaps på kinnet, av et kyss på kinnet i slike tilfeller.. Vær ærlig og si at det var en ren refleks, fordi du liker henne så godt🥰 Ærlig uskyldighet med god mening, er så utrolig sexy🪄 Igjen ❤️👏 Skjønner at damene faller for deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): sjekket opp en dame på 50 da jeg var 30. enormt god sex i to år til hun fikk kjæreste. Anonymkode: 100b8...962 Joda.. Ekte gentlemenn godkjenne "tapet", og ønske lykke til videre i livet💞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden 911 skrev (6 minutter siden): Igjen ❤️👏 Skjønner at damene faller for deg. Jo takk.. det stemmer👏De faller både før og etter sex, så jeg slipper å bekymre meg for ONS🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden Bamseklemmer skrev (2 minutter siden): Jo takk.. det stemmer👏De faller både før og etter sex, så jeg slipper å bekymre meg for ONS🤭 Er du singel?? 😅😅 Anonymkode: d6526...ddb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du singel?? 😅😅 Anonymkode: d6526...ddb Joda.. er du? Ikke svar her.. hvisk det i øret mitt neste gang IRL🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Del Skrevet 8 timer siden Bamseklemmer skrev (9 timer siden): Jippi.. for ei hærlig dame du er, som skjønner at unge menn har noe å fare med😊(min erfaring som 22 åring) Jeg vet mange unge menn blir dømt av å ha liten erfaring.. Men erfaringen har ikke så mye å si.. gleden av å glede en dame som er mye eldre enn seg selv, er virkelig deilig å kjenne på.. Det er bare så magisk.. Dømmingen kommer fra voksne menn.. De påstår ofte at de kan de rette teknikkene, med fingre og tunge osv.. Slike teknikker bør skrotes.. For den beste teknikken er å gjøre dama så avslappet og komfortabel som mulig. Det kreves litt tålmodighet, omhu og kjærlighet bare.. Poff! så er all grubling og stress borte, som hindrer nytelsen for orgasmene hennes.. Dette lærte jeg som 22 åring.. og vet med 90% sikkerhet, vil treffe alle aldergrupper.. I tillegg: En ung mann-voksen dame affære er en fetish.. Sexlysten kan gi ubegrenset kåthet, derfor blir sexen mellom dem så utrolig mye bedre.. de blir mere samarbeidsvillig.. de kommuniserer bedre.. de får rett og slett ikke nok av hverandre.. stor fare for å bli forelsket i slike tilfeller. Jeg ble det, de fleste tror jeg blir det. Hva synes du om dette TS? Jeg så forelsket ut i dama jeg møtte (ei venninne av mamma, som besøkte oss mye).. hun så meg som ei åpen bok, for voksne damer ser slik. Hun ventet bare på en bekreftelse, for å trygge sannheten.. Jeg skulle ta avskjed med henne i gangen.. i ren forfjamselse og i forelskelsesrus kysset jeg henne på kinnet og på halsen. Ahhh sa hun og klemte meg hardere.. hun så meg inni øynene. "Du må holde deg hjemme til helgen, for da kommer jeg på besøk igjen" Det hørtes ut som en streng beskjed, men hun smilte også lurt.. Resten skjønner vel alle hva som skjedde mellom oss.. Poenget mitt er at må kjenne på dette med aldersforskjell fetishen.. men også kjenne på den lille forelskelsen, som gjør at den voksne kvinnen leser deg. Men du må jo også lese henne.. men det finner du fort ut av, for kvinner viser ofte sin begeistring, hvis hun liker deg.. Så ingen får et klaps på kinnet, av et kyss på kinnet i slike tilfeller.. Vær ærlig og si at det var en ren refleks, fordi du liker henne så godt🥰 Ærlig uskyldighet med god mening, er så utrolig sexy🪄 Er så enig i at den beste teknikken er å gjøre dama avslappet og komfortabel og så går resten av seg selv. Før jeg tok mot til meg og møttes denne kjekke karen jeg ligger med for første gang, lurte jeg på om det ville føles annerledes fordi han er så ung i kroppen. Alle bekymringer ble blåst av banen da jeg med en gang merket hvordan han tilber kroppen min🥰Han får ikke nok og det gjør ikke jeg heller - fetisjen du nevner er absolutt reell og tenner oss begge noe sinnsykt! Ingen av oss har opplevd makan! Joda; skal absolutt innrømme at vi begge kjenner forelskelse og er blitt glad i hverandre, men enn så lenge trives vi begge med at relasjonen er som den er pr nå❤️ Anonymkode: a2203...efd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 8 timer siden #12 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er så enig i at den beste teknikken er å gjøre dama avslappet og komfortabel og så går resten av seg selv. Før jeg tok mot til meg og møttes denne kjekke karen jeg ligger med for første gang, lurte jeg på om det ville føles annerledes fordi han er så ung i kroppen. Alle bekymringer ble blåst av banen da jeg med en gang merket hvordan han tilber kroppen min🥰Han får ikke nok og det gjør ikke jeg heller - fetisjen du nevner er absolutt reell og tenner oss begge noe sinnsykt! Ingen av oss har opplevd makan! Joda; skal absolutt innrømme at vi begge kjenner forelskelse og er blitt glad i hverandre, men enn så lenge trives vi begge med at relasjonen er som den er pr nå❤️ Anonymkode: a2203...efd Du fortjener den pokalen, for du kommer med nyttig info❣️ Woow så godt å se at dere koser dere gløgg.. Jeg blir faktisk rørt av dette.. det tenner meg også at dere koser dere sånn, så jeg klapper takten👏🤭 Jeg tror jeg kan bli den perfekte mannen til ei Hotwife når den tid kommer, høyere kommer ikke kjærligheten❣️ Men not yet.. not yet.. ikke så lenge det finnes hærlige kåte nusketroll i 50-70 årene, min menig i livet er å glede andre🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Bamseklemmer skrev (1 time siden): Du fortjener den pokalen, for du kommer med nyttig info❣️ Woow så godt å se at dere koser dere gløgg.. Jeg blir faktisk rørt av dette.. det tenner meg også at dere koser dere sånn, så jeg klapper takten👏🤭 Jeg tror jeg kan bli den perfekte mannen til ei Hotwife når den tid kommer, høyere kommer ikke kjærligheten❣️ Men not yet.. not yet.. ikke så lenge det finnes hærlige kåte nusketroll i 50-70 årene, min menig i livet er å glede andre🥰 ❤️❤️❤️ Anonymkode: a2203...efd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden Bamseklemmer skrev (12 timer siden): : En ung mann-voksen dame affære er en fetish.. Sexlysten kan gi ubegrenset kåthet, derfor blir sexen mellom dem så utrolig mye bedre. Som vanlig 10/10 fra deg bamsis. Dette har jeg prøvd forgjeves å forklare, men jeg tror nesten det må oppleves før man skjønner det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden Fy faen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden bullehurk skrev (47 minutter siden): Som vanlig 10/10 fra deg bamsis. Dette har jeg prøvd forgjeves å forklare, men jeg tror nesten det må oppleves før man skjønner det. Takk kjære godmus🥰 Haha.. tror vi må slå oss sammen å starte med voksenopplæring😅 Jo.. det må oppleves for å forklare dette🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå