AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #21 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvor i all verden behandlet du den? Vi betalte 9500,- for en 30 kilos tispe når hun hadde akutt livmorbetennelse. Anonymkode: d695c...03a Bare akuttoperasjon utenfor åpningstid kosta ca. 45.000,-, og i tillegg var hun innlagt med infeksjon i fem dager til rundt 10.000,- døgnet, pluss at hun var dagpasient i fem dager etter det igjen (ca. 5000,- per dag). Og dette var i 2023, sikkert enda dyrere nå. Anonymkode: d2c26...706 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #22 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 2.3.2025 den 0.16): Hvis du har 60 000 å bruke på operasjon av magedreining, livmorbetennelse, dreid testikkel ol. trenger du ikke forsikring. Anonymkode: b203b...8ce 150.000 kr kom dette på da hunden til niesa mi måtte fjerne livmor Anonymkode: d6044...07e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tankebobla Skrevet 1 time siden #23 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (På 2.3.2025 den 10.22): Jeg skal ha forsikring men er det dumt å kjøpe hund over 4 måneder pga. at forsikringa ikke dekker alt? Hva hadde dere gjort? Skal ha Agria. Anonymkode: 73c20...f8e Det er ikke dumt å kjøpe hund over 4 mnd, og stort sett er det mulig å overta forrige eiers dekning. Men min erfaring med Agria er ikke okay, o jeg har hatt en del hunder, Derfor valgte jeg annet selskap, hvor de har direkte oppgjør med dyrlege, de tilbyr gode tjenester o godkjente bla analkjertel fjerning på hund . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå