AnonymBruker Skrevet i går, 22:07 #1 Del Skrevet i går, 22:07 Leser tråder her der godt voksne kvinner får hånlige kommentarer om sin sexlyst. I alle dager..?!? Hvorfor det? Jeg er snart 51, kvinne og har nok noen få kilo for mye. Men, jeg trener, spiser noenlunde sunt og tar vare på kroppen min så godt jeg kan. Jeg smiler, retter ryggen og møter blikket til folk. Jeg opplever at jeg føler meg selvsikker, bedre og mer sexy enn jeg noen gang har gjort før - kanskje fordi jeg tar hensyn til hva JEG vil. Jeg har strålende sex regelmessig med min kjæreste (han er like gammel som meg). I det hele tatt er livet herlig og sexlysten på plass - selv om mange sikkert vil karakterisere meg som «gammel», «bestemor» osv. Så ikke døm! Anonymkode: a9441...d12 1 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjekkfyr Skrevet 22 timer siden #2 Del Skrevet 22 timer siden Det er jo når den selvsikkerheten kommer og kvinner bare er seg selv at dere er på deres mest attraktive i mine øyne - helt nydelig! Alder er bare et forstyrrende element 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 20 timer siden #3 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Leser tråder her der godt voksne kvinner får hånlige kommentarer om sin sexlyst. I alle dager..?!? Hvorfor det? Jeg er snart 51, kvinne og har nok noen få kilo for mye. Men, jeg trener, spiser noenlunde sunt og tar vare på kroppen min så godt jeg kan. Jeg smiler, retter ryggen og møter blikket til folk. Jeg opplever at jeg føler meg selvsikker, bedre og mer sexy enn jeg noen gang har gjort før - kanskje fordi jeg tar hensyn til hva JEG vil. Jeg har strålende sex regelmessig med min kjæreste (han er like gammel som meg). I det hele tatt er livet herlig og sexlysten på plass - selv om mange sikkert vil karakterisere meg som «gammel», «bestemor» osv. Så ikke døm! Anonymkode: a9441...d12 Jeg skal være ærlig: Du er til å spises opp🥰 Årsaken er nettopp fordi du er slik du er, da skaper du også vannvittig sexlyst.. Eller i mitt hode: Sexlyst og bolyst😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden kjekkfyr skrev (12 timer siden): Det er jo når den selvsikkerheten kommer og kvinner bare er seg selv at dere er på deres mest attraktive i mine øyne - helt nydelig! Alder er bare et forstyrrende element 🤩 Bamseklemmer skrev (10 timer siden): Jeg skal være ærlig: Du er til å spises opp🥰 Årsaken er nettopp fordi du er slik du er, da skaper du også vannvittig sexlyst.. Eller i mitt hode: Sexlyst og bolyst😝 TS her. Fantastiske kommentarer🥰 Anonymkode: a9441...d12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå