AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #41 Del Skrevet 15 timer siden Søsteren min har fem veldig tette barn. Jeg får ofte høre fra felles venner og bekjente hvor imponerte de er over henne. At hun takler det så bra. Får til så mye. Og er så avslappet. Når hun hører det, kan hun både le og grine. Vi vet begge at hun er på randen til å gå på veggen hele tiden. Anonymkode: bd777...e56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #42 Del Skrevet 1 time siden Jeg har en bekjent som er slik. En fantastisk dame, alenemor til to barn, tar en mastergrad og jobber ved siden av. Barna er herlige, godt likt av venner, driver med sport og engasjert i miljøspørsmål. Hun er alltid positiv, ser fresh ut, stiller opp når venner trenger det og virker bare å være en som virkelig får til livet. Jeg hadde ikke klart halvparten en gang 😅 Men jeg innser at jeg bare må leve med mine begrensninger, og har et godt liv likevel. Og så er jeg glad for at det finnes slike som henne der ute også! Anonymkode: 37807...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 minutter siden #43 Del Skrevet 22 minutter siden Her tenker jeg personlighet spiller mye inn. Noen er introverte, og trenger alenetid for å få energi. De blir slitne av folk. Noen er mer ekstroverte, og FÅR energi av å være med folk. Jeg tenker det er jo adskillig enklere å ta på seg verv som krever at man blir utsatt for folk, om man er av den ekstroverte typen, som får energi av det.. Noen LIKER rett og slett å putle i hagen, og får energi av det. Mannen min er sånn. Det er sånn han slapper av. Så vi har striglet hage - fordi det er der mannen tilbringer alenetiden sin, der han henter energi. Mens jeg er motsatt; jeg hater hagearbeid, og det tapper energi fra meg. Så hagen er mannen sin fortjeneste helt alene. Hva folk får energi av, og hva man trenger for å hente seg inn igjen, avviker ekstremt fra person til person. Noen får energi av liv og leven, og MÅ ha tusen jern i ilden for å føle seg harmonisk og lykkelig. Søsteren min er sånn. Hun blir sliten og gretten og sur og lei om det er stille og hun ikke får nok stimuli. Jeg er helt motsatt. Jeg blir utrolig sliten av masse lyd og lys og "liv og leven", og jeg trenger mye stillhet og alenetid for å komme meg gjennom hverdagen. Anonymkode: 81e9e...855 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden #44 Del Skrevet 13 minutter siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Her tenker jeg personlighet spiller mye inn. Noen er introverte, og trenger alenetid for å få energi. De blir slitne av folk. Noen er mer ekstroverte, og FÅR energi av å være med folk. Jeg tenker det er jo adskillig enklere å ta på seg verv som krever at man blir utsatt for folk, om man er av den ekstroverte typen, som får energi av det.. Noen LIKER rett og slett å putle i hagen, og får energi av det. Mannen min er sånn. Det er sånn han slapper av. Så vi har striglet hage - fordi det er der mannen tilbringer alenetiden sin, der han henter energi. Mens jeg er motsatt; jeg hater hagearbeid, og det tapper energi fra meg. Så hagen er mannen sin fortjeneste helt alene. Hva folk får energi av, og hva man trenger for å hente seg inn igjen, avviker ekstremt fra person til person. Noen får energi av liv og leven, og MÅ ha tusen jern i ilden for å føle seg harmonisk og lykkelig. Søsteren min er sånn. Hun blir sliten og gretten og sur og lei om det er stille og hun ikke får nok stimuli. Jeg er helt motsatt. Jeg blir utrolig sliten av masse lyd og lys og "liv og leven", og jeg trenger mye stillhet og alenetid for å komme meg gjennom hverdagen. Anonymkode: 81e9e...855 Viktig poeng. Ikke ts. Anonymkode: 211b1...417 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå