AnonymBruker Skrevet i går, 21:12 #1 Del Skrevet i går, 21:12 Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Har fått barn med en som jeg mistenker har ADHD og autisme , han er konstant sint og negativ og jeg orker ikke mer. Vi har fått et lite barn sammen etter flere tøffe år med prøverør . Men forholdet ble aldri det samme etterpå, han er sint og sur hele tiden. jeg vil flytte fra han til mitt hjemsted med lille, men har så mye traumer fra mitt hjemsted etter et grovt overgrep og har derfor bodd mange år hjemmefra. Jeg har mistet kontakten med de fleste pga dette. i tillegg har jeg en far som er sint og ustabil som ikke gjør det trygt for noen å være på besøk . Man vet aldri når han «klikker». jeg føler det er en umulig situasjon. Flytter jeg hjem , må jeg være helt alene eller besøke besteforeldre og utsette meg og barnet mitt for min far , som er sint og ustabil. (Min mor er derimot topp, men hun kan ikke kontrollere min far da han gjør som han vil) eller jeg må bli i et skikkelig dårlig, negativt og usunt forhold med masse aggresjon fra barnefar , han er konstant sint på meg og jeg kan ikke utsette barnet mitt for det.. i tillegg har jeg mistet jobben og står uten jobb for øyeblikket , er i ulønnet permisjon. Jeg synes det er så vanskelig å vite hva jeg skal gjøre.. Anonymkode: 1bc6c...772 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:37 #2 Del Skrevet i går, 21:37 Jeg hadde flyttet til et litt større sted ikke så langt unna hjemstedet slik at moren din enklere kan komme dit. Ingen grunn til å trigge gamle traumer med å flytte hjem (men du bør kanskje få hjelp til å bearbeide dem uansett). Hvor langt er det mellom de to stedene? Ideelt sett burde du bodd et sted midt i mellom for å forenkle samvær med far også (regner med han skal ha noe samvær?). Anonymkode: a93cd...530 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Du må vel også flytte til et sted du kan få jobb? Og ja, helst din mor og dine søsken? uff, en vanskelig situasjon. Ønsker deg masse lykke til!!! 🥰 Anonymkode: 260fe...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Ulønnet permisjon pga mangledne jobb ordner seg når du bor alene, da får du værtfall overgangsstønad. Flytt til en større by nær hjemme. Anonymkode: e3457...3e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå