Gå til innhold

Søndagsmiddag langs E18

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjører fra Drammen til Kristiansand i morgen, kunne tenkt meg et måltid kjøttkaker eller lignende langs veien. Noen tips til gode steder ? 

Anonymkode: bd1fe...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Gogglebox skrev (9 timer siden):

Enten Furulund (https://furulundkro.no/) ved Stokke i Sandefjord eller Torp Hotel (https://torphotel.no/kategori/restaurantmeny/). Begge selger god husmannskost. Riktignok ikke så langt fra Drammen, men bør holde deg mett på resten av turen i hvert fall

Der var det mye halvfabrikata/ferdigmat fra Stabburet/Orkla, presentert som «hjemmelaget» … Ikke noe jeg ville brukt hundrevis av kroner på. Lag heller kjøttkaker en dag du har tid hjemme. Smaker 100 ganger bedre, og 8 ganger rimeligere pr porsjon… Kjøttkaker er alltid det siste jeg kjøper på slike steder, det smaker mildt sagt så langt fra hjemmelaget som det er mulig. 

Anonymkode: c25b0...9b7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

I tillegg til Furulund kro, og Torp Hotel kan Lasses Veikro (Stathelle) være et alternativ.

Anonymkode: 0d996...918

Lasses veikro er stengt, snart på andre året. Men rett over veien på Telemarks svingen har de vanligvis bra mat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

I tillegg til Furulund kro, og Torp Hotel kan Lasses Veikro (Stathelle) være et alternativ.

Den er stengt.

dnig i hun over der som skriver om Telemarksvingen over veien for Lasses. Spist der mange ganger, alltid bra mat.

Anonymkode: bc092...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Og Lasses er ikke på Stathelle. Det er på rugtvedt.

Anonymkode: bc092...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Der var det mye halvfabrikata/ferdigmat fra Stabburet/Orkla, presentert som «hjemmelaget» … Ikke noe jeg ville brukt hundrevis av kroner på. Lag heller kjøttkaker en dag du har tid hjemme. Smaker 100 ganger bedre, og 8 ganger rimeligere pr porsjon… Kjøttkaker er alltid det siste jeg kjøper på slike steder, det smaker mildt sagt så langt fra hjemmelaget som det er mulig. 

Anonymkode: c25b0...9b7

Det hjelper da ikke ts å lage kjøttkaker hjemme, når han/hun skal kjøre den strekningen i morgen, og har lyst på et måltid på veien. Svar på spørsmålet, heller. 

Anonymkode: 19b55...124

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...