AnonymBruker Skrevet i går, 20:55 #1 Del Skrevet i går, 20:55 Vi er invitert i samboers fetters stebarns bursdag. Det blir en stor gjeng og det er leid lokale. Barnet er mindreårig. Jeg har møtt hen en håndfull ganger og har egentlig ikke et forhold til barnet. Er det innafor å droppe bursdagen? Anonymkode: bc819...bc8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:06 #2 Del Skrevet i går, 21:06 Den er det absolutt innenfor å droppe. Anonymkode: faf77...65b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breeze Skrevet i går, 21:10 #3 Del Skrevet i går, 21:10 Har du en god relasjon til din samboers fetter eller dama til fetteren? Er nok mer han/hun som vil tenke på om du vil droppe bursdagen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:15 #4 Del Skrevet i går, 21:15 Breeze skrev (3 minutter siden): Har du en god relasjon til din samboers fetter eller dama til fetteren? Er nok mer han/hun som vil tenke på om du vil droppe bursdagen Min samboer har hatt et godt forhold til fetteren sin, men det har sklidd ut med årene. Er snakk om barn og giftemål på den kanten, mens vi er «bare» samboere. Så er på litt ulike stadier i livet. Anonymkode: bc819...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet i går, 21:17 #5 Del Skrevet i går, 21:17 Selvfølgelig er det innafor å droppe bursdagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breeze Skrevet i går, 21:19 #6 Del Skrevet i går, 21:19 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min samboer har hatt et godt forhold til fetteren sin, men det har sklidd ut med årene. Er snakk om barn og giftemål på den kanten, mens vi er «bare» samboere. Så er på litt ulike stadier i livet. Anonymkode: bc819...bc8 Ok da forstår jeg mer, da vil jeg nok si at det er innenfor å droppe det som de andre har skrevet her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman59 Skrevet i går, 21:26 #7 Del Skrevet i går, 21:26 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Vi er invitert i samboers fetters stebarns bursdag. Det blir en stor gjeng og det er leid lokale. Barnet er mindreårig. Jeg har møtt hen en håndfull ganger og har egentlig ikke et forhold til barnet. Er det innafor å droppe bursdagen? Anonymkode: bc819...bc8 M65: Uansett hva eller hvem man er invitert til er det helt i orden å takke nei. Å motta en invitasjon medfører ingen forpliktelse. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:34 #8 Del Skrevet i går, 21:34 Gentleman59 skrev (6 minutter siden): M65: Uansett hva eller hvem man er invitert til er det helt i orden å takke nei. Å motta en invitasjon medfører ingen forpliktelse. Jo, det er det. Men i dette tilfellet så er det så perifert at ts ikke skal føle noen forplikte. Man stiller alltid opp for sine nærmeste venner og familie. Alltid Anonymkode: c1eb5...821 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet i går, 21:38 #9 Del Skrevet i går, 21:38 Jeg hadde nok ikke prioritert samboers sin fetter sitt stebarn sin bursdag. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:42 #10 Del Skrevet i går, 21:42 I alle dager. Bli invitert i fetterens stebarns bursdag er jo litt merkelig da. Er det et forsøk på å få flere gaver eller noe? Anonymkode: a1fb3...9f1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman59 Skrevet i går, 21:51 #11 Del Skrevet i går, 21:51 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jo, det er det. Men i dette tilfellet så er det så perifert at ts ikke skal føle noen forplikte. Man stiller alltid opp for sine nærmeste venner og familie. Alltid Anonymkode: c1eb5...821 Ingen invitasjon, uansett fra hvem eller til hva, er en forpliktelse til å gå. Du har tydeligvis problemer med å akseptere andres mening. At du er uenig er din demokratiske rett, og du er den feig anonym bruker. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:56 #12 Del Skrevet i går, 21:56 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Vi er invitert i samboers fetters stebarns bursdag. Det blir en stor gjeng og det er leid lokale. Barnet er mindreårig. Jeg har møtt hen en håndfull ganger og har egentlig ikke et forhold til barnet. Er det innafor å droppe bursdagen? Anonymkode: bc819...bc8 Har samboeren din et nært forhold til søskenbarnet sitt og tenkte han å gå? Bor de langt unna? Slike ting har jo litt å si. Tenker uansett at du uten blodsbånd kan droppe å være med om det ‘ikke passer’. Hos oss har jeg et nært forhold til mine søskenbarn og det er naturlig for oss å delta i bursdager til barna deres dersom vi hadde blitt invitert og hadde mulighet til det. Siden vi bor i samme by og ikke har så stor familie ellers. Hadde det vært stebarn der hadde ikke dette utgjort en forskjell. Barn og stebarn stiller likt hos oss. Anonymkode: 0233c...13e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:21 #13 Del Skrevet i går, 22:21 Så koslig å bli invitert. Selvfølgelig går du og prøver å mingle litt. Ikke rart nordmenn er ensomme når dere skal være så sære. Anonymkode: 9cb0c...523 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:24 #14 Del Skrevet i går, 22:24 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Har samboeren din et nært forhold til søskenbarnet sitt og tenkte han å gå? Bor de langt unna? Slike ting har jo litt å si. Tenker uansett at du uten blodsbånd kan droppe å være med om det ‘ikke passer’. Hos oss har jeg et nært forhold til mine søskenbarn og det er naturlig for oss å delta i bursdager til barna deres dersom vi hadde blitt invitert og hadde mulighet til det. Siden vi bor i samme by og ikke har så stor familie ellers. Hadde det vært stebarn der hadde ikke dette utgjort en forskjell. Barn og stebarn stiller likt hos oss. Anonymkode: 0233c...13e De har falt litt ut de siste årene. Vi er i slutten av 20-årene og begynnelsen av 30-årene. Det er andre prioriteringer osv. Bor i utgangspunktet ikke langt unna, men det kan hende samboer ikke er med selv grunnet jobb. Barn og stebarn stiller likt, men barnet er ikke alltid med på arrangementer resten av familien er med på. Så jeg har bare møtt hen 5-6 ganger. Snakket svært lite med hen. Anonymkode: bc819...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:25 #15 Del Skrevet i går, 22:25 For så vidt dro jeg i parets bryllup alene uten samboer da han satt fast på jobb uten muligheter for å komme seg hjem. Så jeg har strukket meg langt og vært med på mye. En bursdag med 30 mennesker til et barn jeg har møtt 5-6 ganger kanskje uten samboer frister ikke. Anonymkode: bc819...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå