AnonymBruker Skrevet i går, 20:42 #1 Del Skrevet i går, 20:42 Jeg er ferdig på VGS nå til våren og det står at jeg kan sende søknad fra 6. februar til 15. april. Men når jeg prøver å logge inn så får jeg opp at tjenesten ikke er aktivert og at en administrator fra organisasjonen må aktivere den. Hvorfor er den ikke automatisk aktivert fra 6. februar??? Jeg skjønner ingenting. Sitter det virkelig mennesker som må aktivere tjenesten for hver enkelt søker til et universitet med over 12000 studenter? Det gir ingen mening. Vær så snill å gi meg innsikt 😭 Anonymkode: 466c7...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:01 #2 Del Skrevet i går, 22:01 Du kan vel logge inn med bankid? Anonymkode: 8be74...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Del Skrevet 20 timer siden Sikker på at det ikke er Samordna opptak du tenker på? Søknadsweb er for når man søker seg inn på master etter fullført bachelor, videreutdanninger o.l. Anonymkode: 1d6d8...0a0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gidavmeg Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sikker på at det ikke er Samordna opptak du tenker på? Søknadsweb er for når man søker seg inn på master etter fullført bachelor, videreutdanninger o.l. Anonymkode: 1d6d8...0a0 Dette! Du skal ikke på søknadsweb med feide, men på samordna opptak og bruke bank id. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå