AnonymBruker Skrevet 1. mars #1 Skrevet 1. mars Hei. Har noen tips til steder å bo i Porsgrunn som student? Jeg er klar over studentboligene der, men er det andre steder noen vil anbefale? Blir for eksempel Herøya for langt unna? 😊 Anonymkode: 3463a...a76
AnonymBruker Skrevet 3. mars #2 Skrevet 3. mars Herøya er ca et kvarter unna med buss også må du gå ti minutter fra bussterminalen til universitet (eller bytte buss og ta to stopp). Jeg ville holdt meg unna brattås, Skjelsvik, Heistad, Brevik, siden da er du plutselig på halvtime+ ish med buss til terminalen. Anonymkode: 7d022...bfd
Coco88 Skrevet 4. mars #3 Skrevet 4. mars Går Ann å gå fra campus til Herøya også, kanskje ikke til skolen men hjem går fint. Selv bodd på Herøya og studert i pors. Ellers er øyekast og vestsiden samt området borte med McDonald’s fine steder. Pors er så lite at du kan bosette deg overalt og fint studere i pors, du kan til å med utvide til Skien og Bamble. Klyve er også allright med pris og tilgjengelighet
Mynona2 Skrevet 6. mars #4 Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (På 3.3.2025 den 13.04): Herøya er ca et kvarter unna med buss også må du gå ti minutter fra bussterminalen til universitet (eller bytte buss og ta to stopp). Jeg ville holdt meg unna brattås, Skjelsvik, Heistad, Brevik, siden da er du plutselig på halvtime+ ish med buss til terminalen. Anonymkode: 7d022...bfd Tusen takk for tips! 👍
Mynona2 Skrevet 6. mars #5 Skrevet 6. mars Coco88 skrev (På 4.3.2025 den 10.02): Går Ann å gå fra campus til Herøya også, kanskje ikke til skolen men hjem går fint. Selv bodd på Herøya og studert i pors. Ellers er øyekast og vestsiden samt området borte med McDonald’s fine steder. Pors er så lite at du kan bosette deg overalt og fint studere i pors, du kan til å med utvide til Skien og Bamble. Klyve er også allright med pris og tilgjengelighet Tusen takk for tips! 👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå