Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har noen tips til steder å bo i Porsgrunn som student? Jeg er klar over studentboligene der, men er det andre steder noen vil anbefale? Blir for eksempel Herøya for langt unna? 😊

Anonymkode: 3463a...a76

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herøya er ca et kvarter unna med buss :) også må du gå ti minutter fra bussterminalen til universitet (eller bytte buss og ta to stopp). Jeg ville holdt meg unna brattås, Skjelsvik, Heistad, Brevik, siden da er du plutselig på halvtime+ ish med buss til terminalen.

Anonymkode: 7d022...bfd

Skrevet

Går Ann å gå fra campus til Herøya også, kanskje ikke til skolen men hjem går fint. Selv bodd på Herøya og studert i pors. Ellers er øyekast og vestsiden samt området borte med McDonald’s fine steder. Pors er så lite at du kan bosette deg overalt og fint studere i pors, du kan til å med utvide til Skien og Bamble. Klyve er også allright med pris og tilgjengelighet 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.3.2025 den 13.04):

Herøya er ca et kvarter unna med buss :) også må du gå ti minutter fra bussterminalen til universitet (eller bytte buss og ta to stopp). Jeg ville holdt meg unna brattås, Skjelsvik, Heistad, Brevik, siden da er du plutselig på halvtime+ ish med buss til terminalen.

Anonymkode: 7d022...bfd

Tusen takk for tips! 👍

Skrevet
Coco88 skrev (På 4.3.2025 den 10.02):

Går Ann å gå fra campus til Herøya også, kanskje ikke til skolen men hjem går fint. Selv bodd på Herøya og studert i pors. Ellers er øyekast og vestsiden samt området borte med McDonald’s fine steder. Pors er så lite at du kan bosette deg overalt og fint studere i pors, du kan til å med utvide til Skien og Bamble. Klyve er også allright med pris og tilgjengelighet 

Tusen takk for tips! 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...