AnonymBruker Skrevet i går, 20:21 #1 Del Skrevet i går, 20:21 Jeg har den siste tiden spist rundt 800-900 kalorier, men i dag skeier jeg ut og spiser 2500 kalorier. Kommer jeg til å gå opp i vekt av dette? Anonymkode: f7b20...4da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:30 #2 Del Skrevet i går, 20:30 Ja, kanskje hvis du veier deg i morgen. Da er det vannvekt. Hvert gram med karbohydrater holder på større mengder vann. Men det er ikke fett, og det forsvinner fort hvis du går tilbake til vanlig inntak. Hvilket forøvrig var veldig lite... Anonymkode: d0453...4c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sciurus Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Kjære trådstarter, Jeg har valgt å stenge tråden på bakgrunn av regelen om at Kvinneguiden ikke tillater tråder som omhandler tanker om spiseforstyrrelser. Selv om vi ikke kan være sikre på om du har faktiske utfordringer relatert til spising, stenges den for å verne om deg og andre som kan befinne seg i en sårbar situasjon. Avgjørelsen tar utgangspunkt i at vi ikke har mulighet til å passe på tråden for å fjerne potensielt skadelige svar, og en annen ting er at vi heller ikke sitter med den nødvendige faglige kunnskapen for å gjøre reelle vurderinger av innkommende tips og råd. Du oppfordres heller til å ta kontakt med Rådgivning Om Spiseforstyrrelser. De har bred erfaring med spiserelaterte utfordringer, og kan kontaktes på chat, e-post eller telefon. Alternativt kan man også kontakte Mental Helse gjennom deres hjelpetelefon på tlf. 116 123, eller nettsiden deres sidetmedord.no. Tjenesten er anonym, kostnadsfri, tilgjengelig hele døgnet og deres medarbeidere har taushetsplikt. Snakk også gjerne med din fastlege for profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg