AnonymBruker Skrevet i går, 20:13 #1 Del Skrevet i går, 20:13 Er det søknadspliktig? Eller noe annet jeg må passe på hvis jeg skal heve vinduet? Anonymkode: ba711...619 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Ingen som vet? TS Anonymkode: ba711...619 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Det kan du vel sjekke her? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Det eneste du kan gjøre, er å spørre kommunen. Send email, du kan bruke eksisterende fasade bilde og bare tegne inn hva du tenker å gjøre. Jeg har gjort det slikt når jeg skulle sette inn et vindu. I mitt tilfelle, fikk jeg svar at det ikke var fasadeendringer, fordi det allerede var vinduer på samme side, og i samme størrelse og på samme nivå. Anonymkode: bc473...b44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå