AnonymBruker Skrevet 2. mars #41 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det jeg ville reagert på er hvis han hadde ønsket å dra til Amsterdam Amsterdam er en fantastisk by. Det er så ekstremt mye mer en røyking og røde lys. Masse god mat, Masse fin natur, behagelig og avslappet atmosfære uten masse biler over alt. Masse historie, (Anne Frank, Van Gogh) Amsterdam står på min reiseliste, og verken prostitusjon eller hasj er på listen over hva jeg ønsker å oppleve der. Men heller kanaltur, tur på Ann Frank House, Jordaan, Vondelpark, Dyrehagen dems. Blomsterauksjonen (kjedelig men da har man opplevd det) Vindmøllesafari, og ostespising. Så kjedelig at forutintatthet har ødelagt mye av amsterdam som turistplass Anonymkode: 4bc33...3aa 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #42 Del Skrevet 2. mars Guttetur der både dop, og kjøp/salg av sex er fullt lovlig. Du har all grunn til å være stressa. Sorry, men er bare ærlig. Anonymkode: 84b0e...129 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #43 Del Skrevet 3. mars Hvordan går det?0 Anonymkode: a9a8b...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #44 Del Skrevet 3. mars Ikke vær sammen med noen du ikke stoler helt på. Anonymkode: f14ad...768 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #45 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (22 timer siden): Guttetur der både dop, og kjøp/salg av sex er fullt lovlig. Du har all grunn til å være stressa. Sorry, men er bare ærlig. Anonymkode: 84b0e...129 Vært på guttetur mange ganger i Amster og det eneste jeg har gjort, er å røyke meg noen bønner. Ikke kjøpt sex og ikke vært på strippeklubb. Anonymkode: a099f...e32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 3. mars #46 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (På 1.3.2025 den 22.26): Han kommer garantert til å være utro. Menn klarer ikke styre seg hvis de får sjansen. Beskytt deg selv, vær utro før han rekker å være det, og gjør det slutt så slipper du denne 'magefølelsen' Anonymkode: 04f11...7c7 Tosk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #47 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan går det?0 Anonymkode: a9a8b...506 Ts her, det går greit. Han kom hjem i går kveld og oppfører seg som vanlig. Irriterer meg bare at han (og kompisene) kanskje vet om noe jeg burde vite… Anonymkode: dd866...aac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #48 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her, det går greit. Han kom hjem i går kveld og oppfører seg som vanlig. Irriterer meg bare at han (og kompisene) kanskje vet om noe jeg burde vite… Anonymkode: dd866...aac Tror du virkelig det? At han har gjort noe galt og holder ting hemmelig for deg? Anonymkode: 9b1f0...533 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slarti Skrevet 3. mars #49 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her, det går greit. Han kom hjem i går kveld og oppfører seg som vanlig. Irriterer meg bare at han (og kompisene) kanskje vet om noe jeg burde vite… Anonymkode: dd866...aac Da konfronter du han med dette. Ev så slår du bare opp med han siden du ikke har tillit til han. Hvorfor være sammen med noen om man uansett ikke stoler på personen. Du ødelegger bare for dere begge. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #50 Del Skrevet 3. mars Dødfødt Anonymkode: cd979...9b7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #51 Del Skrevet 4. mars Hva gjør dette innlegget her under Seksualitet? Trøbbel i parforhold har en annen seksjon. Anonymkode: 9d97b...be0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #52 Del Skrevet 4. mars Jeg finnes ikke sjalu. Men jeg kan forstå din usikkerhet fordi dere knapt har vært sammen i 3 mnd. Etter 3-4 mnd er det ofte en kjenner på om forholdet er noe en virkelig ønsker å satse på og kjenner på om en har de rette følelsene. I den fasen trenger en ofte en del trygghet og bekreftelse fra partner. Hvor gamle er dere? Anonymkode: ce07f...f95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #53 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg finnes ikke sjalu. Men jeg kan forstå din usikkerhet fordi dere knapt har vært sammen i 3 mnd. Etter 3-4 mnd er det ofte en kjenner på om forholdet er noe en virkelig ønsker å satse på og kjenner på om en har de rette følelsene. I den fasen trenger en ofte en del trygghet og bekreftelse fra partner. Hvor gamle er dere? Anonymkode: ce07f...f95 Vi er 30. ts Anonymkode: dd866...aac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #54 Del Skrevet 4. mars En tur til Amsterdam er ikke ensbetydende med at kjæresten din vil, eller har gjort, noe ugreit. De er en kompisgjeng på tur, noen har foreslått reisemålet. Var det kjæresten din som insisterte på det? Eller er det andre i gjengen som var pådriver for å planlegge turen? Du kan alltids spørre om noe sånt som "skjedde det noe sprøtt på turen da? Man hører så mye rart om sånne gutteturer til Amsterdam 😅 eller ble det kun museum og tulipanauksjon på dere kanskje?". Jeg er ikke tilhenger av "det du ikke vet har du ikke vondt av" mentalitet. Dette har jeg gjort klinkende klart for han jeg er sammen med. Vi sier ting som de er, så snakker vi om realitetene. Men om jeg genuint trodde at han reiste til Amsterdam spesifikt for å være utro eller drive med grenseoverskridende sexgreier så hadde vi selvfølgelig ikke vært kjærester FØR han reiste. Slike menn er jeg bare ikke sammen med. Om jeg kom hjem fra jentetur og kjæresten sa "jeg tror du har vært utro på tur, jeg VET noe har skjedd!" Så hadde følelsene mine dødd. Har du virkelig giddet å bli sammen med en mann som har så lett for å være utro? Er ikke dere seriøse om å være et par? For ingen oppegående mann som har fått drømmedama på kroken, får ukentlig sex, kos, oppmerksomhet og blir begjært vil våge å hive det på sjøen for ei skitten hore i Amsterdam. Anonymkode: 9b1f0...533 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #55 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (På 1.3.2025 den 20.24): Skjønner ikke hvorfor folk gidder å være i forhold uten tillit. Er du sånn med alle menn du har vært sammen med, eller er det en spesiell grunn til at du ikke har tillit til han? Anonymkode: caafa...676 Du virker naiv. Over 50% av de som er i forhold opplever utroskap en eller annen gang. Anonymkode: 4d152...824 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #56 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (På 1.3.2025 den 21.12): Jeg stoler på mannen min og er egentlig ikke så redd for at han skal være utro. Det jeg ville reagert på er hvis han hadde ønsket å dra til Amsterdam. Det er lite sannsynlig at de drar DIT pga maten eller nederlandsk øl. Ei heller å lukte på tulipanene eller prøve tresko... Målet vil jo for de fleste være å røyke, strippeklubb og å være så veldig nærme "forbudte frukter"🙄 Anonymkode: 47c5e...ecc I så fall begynner det å bli svært få europeiske land man som mann har "lov" til å reise til. Vet ikke om du har vært i Amsterdam, det virker ikke sånn, men tettheten av strippeklubber i Amsterdam er ikke spesielt høy. Er du først og fremst ute etter å ha sex med prostituerte har land som Tyskland eller Sveits langt mer liberale lover enn det Nederland har. Marijuana får du kjøpt overalt, inkludert i Norge, og det er legalisert eller de facto avkriminalisert i stadig flere land. AnonymBruker skrev (På 1.3.2025 den 21.14): Hva er så ille med strippeklubb? Betyr ikke at man har sex fordi. Jeg har vært på strippeklubb jeg. Mye fint å se. Lell om jeg er ei hetero dame. Nei det hadde jeg ikke brydd meg om. Jeg har full tillit til min mann jeg. Anonymkode: 273f3...27e Personlig synes jeg ikke strippeklubb i seg selv er så ille, bortsett fra at det er bransje med mye grums og jeg synes det er kleint å skulle sitte sammen med kompiser og prøve å bli seksuelt opphisset. Tror egentlig ganske mange menn ikke er spesielt komfortable med det. AnonymBruker skrev (På 1.3.2025 den 21.03): Nå er det sikkert forskjell på kompisgjenger, for all del, men som mann på 33 med en del gutteturer bak meg kan jeg ikke huske en eneste gang der kompisene mine har ment det ville vært sykt fett om jeg var utro mot dama fordi gutta gutta gutta. Det har jo hendt noen har fleipet med det at jeg har kjæreste. At en av gutta har prøvd seg på en dame i baren, noen av de andre har snakket om hun er fin eller ei, og så har noen ertet meg med at jeg sikkert ikke får lov til å svare på hva jeg synes om henne. Og det er vel omtrent der det har stoppet. Ingen av dem har noen gang gjort det minste forsøk på å skyve meg i retning av å gjøre noe det ikke er okay at jeg gjør når jeg har kjæreste (og nå forlovede) hjemme. Nå vet de jo godt at jeg ikke ville gjort noe sånt, uansett gruppepress, men også fordi de rett og slett er helt normale og greie karer. Kanskje en spøk her og der som spiller på at jeg har fått meg dame, men da nettopp som en parodi sånne jævla ekle guttegjenger vi egentlig bare har sett i dårligste amerikanske filmer. Fordi vi ikke er sånn. Nå vet jo ikke jeg hva slags gjeng dette er, jeg kjenner bare min egen kompisgjeng. Vi har gjerne bygget disse turene rundt f.eks. et par fotballkamper, og det har aldri vært sånn stil hos oss at det er nedtur og kjipt og "jaja, da var moroa over" hvis en eller flere av oss får oss kjærester/samboere/koner. Jeg tror uansett at disse famøse gutteturene stort sett er hakket mindre moralsk forfalne enn det mange ser for seg. Så lenge det er snakk om noen lunde normale, veltilpassede menn rundt 30 ville jeg tro dette går helt fint. Anonymkode: e444f...5b5 Har ganske mange gutteturer bak meg og det har vært ganske nerdete greier egentlig. Litt avhengig av hvilke kompiser det er snakk om er det det ofte sentrert rundt sportsarrangement, konsert eller museer. Som regel MYE fokus på mat og vin. Kan ikke huske at strippeklubb eller horehus har vært tema en eneste gang. De eneste gangene strippeklubb og horehus har vært en greie har vært på jobbtur, men selv da har de fleste av oss helt fint greid å stå over og gjøre noe annet. Anonymkode: a97d3...b25 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #57 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (På 1.3.2025 den 20.49): Er dette utenlanske menn? Utenlanske menn gjør shady ting! Anonymkode: 558a6...16f Racist much? Anonymkode: da3e7...897 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #58 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (På 1.3.2025 den 21.03): Nå er det sikkert forskjell på kompisgjenger, for all del, men som mann på 33 med en del gutteturer bak meg kan jeg ikke huske en eneste gang der kompisene mine har ment det ville vært sykt fett om jeg var utro mot dama fordi gutta gutta gutta. Anonymkode: e444f...5b5 Støtter denne. Har vært mye på farten selv med både single og ikke single venner. Og mye rart har skjedd. Men har aldri aldri en eneste gang opplevd at noen har prøvd å presse eller lokke til utroskap i noen som helst form. Tror ikke guttegjenger flest ser på det som spesielt kult og oppfordrer til det egentlig. Anonymkode: 01329...49a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #59 Del Skrevet 4. mars Ts her. Takk for mange svar i tråden. Siden kjæresten og jeg har vært sammen så kort tid har jeg nok ikke helt klart å opparbeide meg tilliten jeg trenger. Håper dette snart faller på plass hos meg. Kjæresten kom hjem på søndag og har ikke tatt initiativ til sex siden da, det synes jeg er ulikt ham… Vi har ikke snakket særlig om turen, bortsett fra noen bilder han viste meg av steder de har besøkt og mat de spiste. Anonymkode: dd866...aac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #60 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (På 1.3.2025 den 21.19): Mannfolka sitter jo ikke der og gir penger fordi damene er flinke til å lese bibelen. Anonymkode: 47c5e...ecc Og problemet er? Anonymkode: 5681d...7c6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå