AnonymBruker Skrevet 1. mars #1 Skrevet 1. mars Er så redd han skal finne på noe dumt. De fleste kompisene er single og da han snappet meg i stad var det god stemning det hørte jeg, de drikker en god del også. Hele gjengen er 28-33 år og har gledet seg til denne helgen i Amsterdam lenge. Tror ikke jeg får sove i natt. Anonymkode: dd866...aac 5
AnonymBruker Skrevet 1. mars #2 Skrevet 1. mars Har du dårlige nerver eller er han upålitelig? Anonymkode: b7945...d68 7 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars #3 Skrevet 1. mars Skjønner ikke hvorfor folk gidder å være i forhold uten tillit. Er du sånn med alle menn du har vært sammen med, eller er det en spesiell grunn til at du ikke har tillit til han? Anonymkode: caafa...676 20 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars #4 Skrevet 1. mars Hadde samboeren min hatt så lite tillit til meg, så hadde jeg reist så fort jeg fant ut av det... Anonymkode: 26981...491 23 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars #5 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde samboeren min hatt så lite tillit til meg, så hadde jeg reist så fort jeg fant ut av det... Anonymkode: 26981...491 Godt poeng Anonymkode: b7945...d68 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars #6 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er så redd han skal finne på noe dumt. De fleste kompisene er single og da han snappet meg i stad var det god stemning det hørte jeg, de drikker en god del også. Hele gjengen er 28-33 år og har gledet seg til denne helgen i Amsterdam lenge. Tror ikke jeg får sove i natt. Anonymkode: dd866...aac Hvorfor tror du det vil skje noe? Hva med deg om du er på jentetur med god stemning -pleier du å gjøre noe dumt? Siden du er så redd for at typen din skal gjøre det? Anonymkode: 2fd9e...f96 7 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars #7 Skrevet 1. mars Veldig sure svar du får av enkelte her. Du kjenner han best, så du må kjenne etter om du opplever han som trygg eller ikke. Det går sikkert fint. Anonymkode: 6811e...5c5 3 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars #8 Skrevet 1. mars Jeg sendte eksen min på guttetur der han var den eneste i forhold, på øyhopping i nesten to uker en sommer. jeg sov godt hver eneste natt fordi: 1. jeg kan ikke forhindre utroskap. Om han ønsker å være utro, så er det ingenting jeg kan si eller gjøre for å forhindre det. 2. jeg unnet han en trivelig ferie med gode venner 3. Han dro fra meg i 2 uker, like liten eller stor sjanse for at jeg kunne vært utro her hjemme. 4. jeg er ikke så usikker som person og velger å stole på partneren min. Er det ikke tillit, så er det MITT problem (så lenge ikke partner har gjort noe for å bryte den tilliten selvsagt) og jeg har heldigvis så mye bedre ting å bruke tiden min på enn å være bekymret over hva som kan skje. Fordi alt kan skje. Han kan bli ranet, drept, banket, finne ut at han var homofil, kjøpe sex, ta dop, være utro, bli kidnappet av aliens eller hva enn alt annet som kan skje. Ingenting av dette kan jeg styre eller kontrollere. Så da velger jeg å stole på partner og heller bruke tiden min på mer givende ting. og før noen sier det, han ble eks til slutt, men ikke på grunn av utroskap eller noe form for drama, vi er venner i dag med hver våre nye partnere. Anonymkode: 36a8a...bf1 24 2 6
AnonymBruker Skrevet 1. mars #9 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg sendte eksen min på guttetur der han var den eneste i forhold, på øyhopping i nesten to uker en sommer. jeg sov godt hver eneste natt fordi: 1. jeg kan ikke forhindre utroskap. Om han ønsker å være utro, så er det ingenting jeg kan si eller gjøre for å forhindre det. 2. jeg unnet han en trivelig ferie med gode venner 3. Han dro fra meg i 2 uker, like liten eller stor sjanse for at jeg kunne vært utro her hjemme. 4. jeg er ikke så usikker som person og velger å stole på partneren min. Er det ikke tillit, så er det MITT problem (så lenge ikke partner har gjort noe for å bryte den tilliten selvsagt) og jeg har heldigvis så mye bedre ting å bruke tiden min på enn å være bekymret over hva som kan skje. Fordi alt kan skje. Han kan bli ranet, drept, banket, finne ut at han var homofil, kjøpe sex, ta dop, være utro, bli kidnappet av aliens eller hva enn alt annet som kan skje. Ingenting av dette kan jeg styre eller kontrollere. Så da velger jeg å stole på partner og heller bruke tiden min på mer givende ting. og før noen sier det, han ble eks til slutt, men ikke på grunn av utroskap eller noe form for drama, vi er venner i dag med hver våre nye partnere. Anonymkode: 36a8a...bf1 klokt svar. tror ts kommer lengst med dette Anonymkode: b7945...d68 6 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars #10 Skrevet 1. mars Ts her, takk for mange svar allerede. Typen har aldri tidligere gjort noe jeg vet om som skulle bidra til manglende tillit fra min side, men vi har bare vært sammen tre mnd. Selv har jeg aldri vært utro, så det er ikke derfor jeg er bekymret heller. Dette handler nok mer om magefølelsen min og at jeg er redd de single kompisene skal dra han med på noe… Anonymkode: dd866...aac 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars #11 Skrevet 1. mars Hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: 558a6...16f
AnonymBruker Skrevet 1. mars #12 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ts her, takk for mange svar allerede. Typen har aldri tidligere gjort noe jeg vet om som skulle bidra til manglende tillit fra min side, men vi har bare vært sammen tre mnd. Selv har jeg aldri vært utro, så det er ikke derfor jeg er bekymret heller. Dette handler nok mer om magefølelsen min og at jeg er redd de single kompisene skal dra han med på noe… Anonymkode: dd866...aac Er dette utenlanske menn? Utenlanske menn gjør shady ting! Anonymkode: 558a6...16f 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars #13 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ts her, takk for mange svar allerede. Typen har aldri tidligere gjort noe jeg vet om som skulle bidra til manglende tillit fra min side, men vi har bare vært sammen tre mnd. Selv har jeg aldri vært utro, så det er ikke derfor jeg er bekymret heller. Dette handler nok mer om magefølelsen min og at jeg er redd de single kompisene skal dra han med på noe… Anonymkode: dd866...aac Dra han med på hva? Singeltreff? Anonymkode: a7935...c26 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars #14 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: 558a6...16f 3 mnd. ts Anonymkode: dd866...aac
AnonymBruker Skrevet 1. mars #15 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er dette utenlanske menn? Utenlanske menn gjør shady ting! Anonymkode: 558a6...16f De er helnorske hele gjengen. Det samme er jeg. Ts Anonymkode: dd866...aac
AnonymBruker Skrevet 1. mars #16 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dra han med på hva? Singeltreff? Anonymkode: a7935...c26 Strippeklubb, steder man kjøper sex. Ts Anonymkode: dd866...aac 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars #17 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): 3 mnd. ts Anonymkode: dd866...aac AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De er helnorske hele gjengen. Det samme er jeg. Ts Anonymkode: dd866...aac Norske menn er mer ordentlige tror ikke du trenger å stresse. Ofte imot utroskap osv. Damer tror alltid det verste. Hvordan er personligheten hans da? Anonymkode: 558a6...16f
AnonymBruker Skrevet 1. mars #18 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er dette utenlanske menn? Utenlanske menn gjør shady ting! Anonymkode: 558a6...16f https://www.statista.com/chart/amp/6841/the-most-unfaithful-nationalities/ Fra 2016, men nok ikke skjedd de store endringer. Nordmenn er blant de verste Anonymkode: b7945...d68 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars #19 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Norske menn er mer ordentlige tror ikke du trenger å stresse. Ofte imot utroskap osv. Damer tror alltid det verste. Hvordan er personligheten hans da? Anonymkode: 558a6...16f Han er en ordentlig kar og jeg har ikke hatt noen grunn til ikke å stole på ham. Likevel er han glad i en fest og kan drikke litt for mye. Er redd kombinasjonen for mye alkohol og kompiser i Amsterdam kan bli for mye..ts Håper jeg tar feil. Anonymkode: dd866...aac 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars #20 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Er så redd han skal finne på noe dumt. De fleste kompisene er single og da han snappet meg i stad var det god stemning det hørte jeg, de drikker en god del også. Hele gjengen er 28-33 år og har gledet seg til denne helgen i Amsterdam lenge. Tror ikke jeg får sove i natt. Anonymkode: dd866...aac Forstår deg godt! Mange single(og gifte) guttevenner er både utro og liker å se på strippere,kjøpe sex og annet. En grunn til at turen går til Amsterdam..! Og de prøver vel å lure han til det ene og det andre. MEN, er han en skikkelig mann, så klarer han å ta egne valg ognsi fra. Og evt gå fra de andre istedenfor å trå over grensen! Har han gjort noe før dom tilsier at du ikke kan stole på han? Anonymkode: e7c69...507 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå