AnonymBruker Skrevet 1. mars #1 Skrevet 1. mars Hei! Vi prøver å bli gravide. Jeg skal ha mens om 4/5 dager. I de siste tre dagene har jeg vært veldig sliten og trøtt, kvalmen har kommet på kvelden og har begynt å bli uggen i løpet av dagen, som kommer å går litt til og fra. Jeg prøver å spise osv.. men hjelper ikke. jeg har enda ikke testet positivt, så noen som har opplevd det samme i tidlig graviditet? Eller er jeg gal nå? Anonymkode: 56cb0...e36
mommyaka Skrevet 1. mars #2 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei! Vi prøver å bli gravide. Jeg skal ha mens om 4/5 dager. I de siste tre dagene har jeg vært veldig sliten og trøtt, kvalmen har kommet på kvelden og har begynt å bli uggen i løpet av dagen, som kommer å går litt til og fra. Jeg prøver å spise osv.. men hjelper ikke. jeg har enda ikke testet positivt, så noen som har opplevd det samme i tidlig graviditet? Eller er jeg gal nå? Anonymkode: 56cb0...e36 Det kan komme av mye rart, mensen kommer, noe du har spist, urolig etc. Hadde det vært pga graviditet ville du fått positive test
Peran Skrevet 3. mars #3 Skrevet 3. mars Jeg er helt lik.. vært uggen, trøtt, sjukt ømme pupper, oppblåst i over 1,5 uke før forventet mens.. jeg skal ha mens til fredag - altså 4 dager.. men testet negativ på tidlig test fra babyplan i dag.. jeg føler jeg har alle symptomene på graviditet, men ble så lei meg når tidlig testen var negativ! Jeg føler meg helt gal i hode av dette.. så skjønner deg så godt.. masse lykke til❤️❤️
AnonymBruker Skrevet 3. mars #4 Skrevet 3. mars "Symptomene" er trolig bare innbilning. Du kan selvfølgelig være gravid, men man får ikke symptomer en uke før forventet mens. De fleste får symptomer fra uke 5-6. Anonymkode: 0c495...fe7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå