AnonymBruker Skrevet 1. mars #1 Skrevet 1. mars Har prøvd men skjer ingenting, jeg kan også se antall venner til alle andre der inne (folk jeg vet hadde skjult venneliste før). Anonymkode: 277fb...51a
AnonymBruker Skrevet 1. mars #2 Skrevet 1. mars Jepp, det var en endring som kom for 2-3 mnd siden. Mange har kuttet ut fb av den grunn. Man kan ha jobber etc der man ikke ønsker synlig tall på dette. Anonymkode: e264d...f8a
AnonymBruker Skrevet 1. mars #3 Skrevet 1. mars Måtte dobbeltsjekke på søsteren min sin profil, men kan fortsatt kun se felles venner hos henne. Så resten av vennelista er skjult slik den alltid har vært. Vil det da si at vi som har skjult vennelista fra tidligere beholder den innstillingen, men at de nye endringene vil si at man ikke kan endre dette lenger?🤔 Anonymkode: 71c55...acc 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars #4 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Måtte dobbeltsjekke på søsteren min sin profil, men kan fortsatt kun se felles venner hos henne. Så resten av vennelista er skjult slik den alltid har vært. Vil det da si at vi som har skjult vennelista fra tidligere beholder den innstillingen, men at de nye endringene vil si at man ikke kan endre dette lenger?🤔 Anonymkode: 71c55...acc Stryk det spørsmålet. Ser at du, TS, ser noe annet enn det jeg gjør. Da vil jeg tro at endringen ikke er på plass hos alle enda. Anonymkode: 71c55...acc
AnonymBruker Skrevet 3. mars #5 Skrevet 3. mars Antall venner kan ikke lenger skjules. Da gidder ikke jeg å være der lenger med min ene venn. Anonymkode: 714f5...7d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå