AnonymBruker Skrevet i går, 18:04 #1 Del Skrevet i går, 18:04 Jeg har kjøpt nye jeans på net, og de lukter ikke godt. Nesten så jeg lurer på om de er fulle av kjemikaler, og at det er det som gjør det. Jeg kjente det med en gang jeg åpnet pakken, men tenkte at det var jo bare å vaske de....men nå har jeg vasket de to ganger, siste gangen med eddik (har ikke brukt skyllemiddel), og de har hengt ute til lufting i mange timer. Men jeg kjenner fortsatt lukten. Jeg er litt usikker på om jeg kommer til å bruke de så lenge de lukter.. Noen som har tips, og er dette egentlig vanlig? Kan ikke huske å ha lagt så mye merke til lukten av klær før. Nettbutikken er dansk, og jeg må betale toll for returen så da vil det jo evt bli en dyr reklamasjon.. Anonymkode: 7c78a...0d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:07 #2 Del Skrevet i går, 18:07 Erfaringsmessig så forsvinner aldri lukten helt, men blir litt svakere etter hvert. Jeg hadde en bukse som jeg ikke orket å bruke på grunn av dette, på et par har den forsvunnet nok til at jeg tolererer å bruke dem. Jeg har opplevd det med både Levis og Gina-bukser. Anonymkode: c6758...f8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:09 #3 Del Skrevet i går, 18:09 Er det fra Cubus? Jeg klarer ikke lukten av jeans fra Cubus, de lukter så sterkt og lukten blir aldri borte. Anonymkode: a6bd3...522 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:52 #4 Del Skrevet i går, 18:52 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Er det fra Cubus? Jeg klarer ikke lukten av jeans fra Cubus, de lukter så sterkt og lukten blir aldri borte. Anonymkode: a6bd3...522 Nei, det var fra Perfect Jeans. Anonymkode: 7c78a...0d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå