AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:57 #1 Del Skrevet lørdag kl 16:57 Vi skal på Ski VM i morgen med barn, og lurer på om noen har noen erfaringer å dele fra i dag, eller evt torsdag/fredag? Vi har billetter til selve arenaen, altså ikke litjåsen. Er veldig spent på bussene opp dit, køene inn osv. Lurer spesielt på følgende: 1. Vi har med en 7-åring, noen som har hatt med barn på tribunene og kan si noe om hvorvidt de faktisk ser over folkemengden? 2. Går det i praksis an å kjøpe mat og merch, eller er køene så lange at det er bare å gi opp? 3. Går det i praksis an å gå på do, eller blir man stående i kø i en time? Kom gjerne med andre tips og triks! Anonymkode: e252d...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:41 #2 Del Skrevet i går, 08:41 Dytt. Lurer på det samme selv. Anonymkode: 307b7...2d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden #3 Del Skrevet 54 minutter siden Nå har jeg vært der, så jeg får svare på min egen post. 1. Nei, 7-åringer ser ikke stort, med mindre man står helt fremst eller er heldige og finner et sted hvor det er litt opphold i publikum. Noen som kom tidlig hadde satt seg, så da var trinnet bak dem ledig når de reiste seg for å se på skiløpet, så da gikk det an å se litt på trinnet over dem igjen. Men måtte løfte 7-åringen for at han skulle se løperne, så Litjåsen hadde kanskje vært et bedre valg med mindre barn. Vi var på tribunen 45 min før Skiatlon, det var for sent for å se noe. 2. Det var veldig lang kø til merch-boden da vi kom, men gikk greit å kjøpe seg en bamse på vei ut. Kiosken ved tribunene hadde helt greie køforhold alle gangene vi gikk forbi, så dette virket greit egentlig. Vi kom oss aldri til matteltet. 3. Ingen dokø på oss, det var veldig mange doer. Minuset er at det er festivaldoer, og at menn ikke kan å sikte. Generelt tips, enkelte hadde med seg store tursekker på tribunene, det er det rett og slett ikke plass til. Anbefaler liten sekk om du har plass på tribune. Anonymkode: e252d...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå