AnonymBruker Skrevet 1. mars #1 Del Skrevet 1. mars Hei, jeg har sluttet å snuse (i dag), bruker de svakeste nikotinplastrene i overgangen for å hjelpe meg med litt avvenning i starten, men fortsatt stor reduksjon i inntak av nikotin har nå ekstreme konsentrasjonsproblemer og hjernetåke. Kjørte til butikken fire ganger for å kjøpe toalettpapir, og kom hjem uten toalettpapir alle gangene…. Prøver å studere men det går jo åpenbart ikke🤷🏽♀️ ja.. det var jo litt forventet også, og er klar over at det kommer til å bli bedre og bedre, men jeg er virkelig nødt til å få til å skrive ferdig oppgaven min ikveld, og har prøvd i flere timer men ender opp med å bare sitte å egentlig bare stirre tankeløst i luften på grunn av hjernetåken😂 så da er spørsmålet mitt; finnes det noen tips for å prøve å kompensere for dette?? Noe som kan gjøre det enklere? Kjerringråd og alt som kan prøves taes imot med takk Anonymkode: aea31...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #2 Del Skrevet 1. mars Nikotinfri snus, tyggis og pastiller. Det går raskt over. Anonymkode: 0ba9a...c6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå