AnonymBruker Skrevet i går, 17:21 #41 Del Skrevet i går, 17:21 Løser det med å selge narkotika. Trolleri trollera!💸 Anonymkode: 63be3...d89 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:23 #42 Del Skrevet i går, 17:23 Du bør ta en gjennomgang av hva du bruker penger på. Du har en ganske ok lønn. Selv har jeg ca 566000,- i året og er aleneforsørger for tre barn. Klarer oss helt fint på inntekten min. Anonymkode: b29e5...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:24 #43 Del Skrevet i går, 17:24 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): ts Ingen lån eller gjeld, ingen regninger og ingen forpliktelser. Betaler kun husleie, som er overkommelig. Jeg tuller ikke - hvis dere ikke ser at livet deres er over økonomisk sett så bør dere våkne. Anonymkode: e9e98...5a6 Hva er budsjettet ditt? Hvor hår pengene? Hvis du forteller meg det skal jeg fortelle deg hvordan du kan spare 10 000 i mnd og likevel leve over gjennomsnittet Anonymkode: f7b3a...879 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:24 #44 Del Skrevet i går, 17:24 Jeg tjener mindre enn deg og har blitt suicidal, finner ingen mening med livet. Går i dps.. Hele lønnen min går til regninger. Blitt hardt å være alene økonomisk siden pandemien. Anonymkode: 9912a...253 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:27 #45 Del Skrevet i går, 17:27 At folk biter på tråder som dette er for meg uforståelig 😂 Anonymkode: 75245...236 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:30 #46 Del Skrevet i går, 17:30 Selvsagt er dette trolling. Folk flest klarer seg på mindre enn dette ved å sette tæring etter næring. Anonymkode: 064f1...8c0 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:36 #47 Del Skrevet i går, 17:36 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Dette er en seriøs post. Jeg tjener kun 750 000 i året, og forstår ikke hvordan man skal leve med en slik lønn. Det er sannsynlig at jeg vil tjene mer i fremtiden, på tanken av bakgrunn og utdannelse, men det vil ta tid. Med andre ord, jeg må faktisk greie å leve med en slik lønn i mange år fremover. For meg, så virker det som at man kan kun overleve med en slik lønn. Det er bare å glemme sparing, ferier eller annet fint her i verden. I tillegg til det, så tenker jeg på fremtiden. Hva med om jeg får barn? Jeg blir oppriktig fysisk dårlig av tanken, at mine barn vil vokse opp med tilnærmt slavelønn. Hvor er fotballskoene? Hvor er fritidsaktivitetene? Hvor er helgeturer? Hytta eller noen andre ferier? Det jeg lurer på, hvordan i et helvete greier dere, som tjener mindre eller det samme som meg, til å tenke positivt om livet, når livet er kjørt ned i grøfta før det i det hele tatt har begynt? Anonymkode: e9e98...5a6 Med mine 475 000 k året kjente jeg at jeg ble provosert av denne.. Tenker heller det må være du som trenger et kurs i økonomi styring. Du har tydelig levd over evne en periode eller tatt opp større lån enn du klarer å betjene om du føler du sitter igjen med så lite etter at regninger er betalt. Jeg betaler 11500 kr på lånet/mnd. Da sitter jeg igjen med mellom 6000-8000 kr igjen etter at mat og øvrige regninger er betalt. Da har jeg råd til nye klær/sko o.l, samt spare litt hver mnd. Hvor stor gjeld har du og hvor opptatt er du av dyre klær/status siden du kaller deg fattig med den inntekten der?! Anonymkode: 6cde5...36b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet i går, 17:45 #48 Del Skrevet i går, 17:45 Hvis du ikke klarer å leve på en årslønn på 750 000, så går du alvorlige problemer. (men jeg tror du bare prøver å provosere). 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:53 #49 Del Skrevet i går, 17:53 0/10. Anonymkode: 2aa8e...830 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:54 #50 Del Skrevet i går, 17:54 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er en seriøs post. Jeg tjener kun 750 000 i året, og forstår ikke hvordan man skal leve med en slik lønn. Det er sannsynlig at jeg vil tjene mer i fremtiden, på tanken av bakgrunn og utdannelse, men det vil ta tid. Med andre ord, jeg må faktisk greie å leve med en slik lønn i mange år fremover. For meg, så virker det som at man kan kun overleve med en slik lønn. Det er bare å glemme sparing, ferier eller annet fint her i verden. I tillegg til det, så tenker jeg på fremtiden. Hva med om jeg får barn? Jeg blir oppriktig fysisk dårlig av tanken, at mine barn vil vokse opp med tilnærmt slavelønn. Hvor er fotballskoene? Hvor er fritidsaktivitetene? Hvor er helgeturer? Hytta eller noen andre ferier? Det jeg lurer på, hvordan i et helvete greier dere, som tjener mindre eller det samme som meg, til å tenke positivt om livet, når livet er kjørt ned i grøfta før det i det hele tatt har begynt? Anonymkode: e9e98...5a6 Du tuller? Jeg har 500.000 i året, alene med fire barn og eier eget hus på 300 kvadrat. Jeg sparer 2500 i måneden så det er riktignok ikke så mye. Men betaler ned 20 000 på lånet hver måned. Likevel klarer vi å dra på ferie og ungene har det de trenger. Skjerp forbruket ditt heller! Anonymkode: b5a36...f8c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:58 #51 Del Skrevet i går, 17:58 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er en seriøs post. Jeg tjener kun 750 000 i året, og forstår ikke hvordan man skal leve med en slik lønn. Det er sannsynlig at jeg vil tjene mer i fremtiden, på tanken av bakgrunn og utdannelse, men det vil ta tid. Med andre ord, jeg må faktisk greie å leve med en slik lønn i mange år fremover. For meg, så virker det som at man kan kun overleve med en slik lønn. Det er bare å glemme sparing, ferier eller annet fint her i verden. I tillegg til det, så tenker jeg på fremtiden. Hva med om jeg får barn? Jeg blir oppriktig fysisk dårlig av tanken, at mine barn vil vokse opp med tilnærmt slavelønn. Hvor er fotballskoene? Hvor er fritidsaktivitetene? Hvor er helgeturer? Hytta eller noen andre ferier? Det jeg lurer på, hvordan i et helvete greier dere, som tjener mindre eller det samme som meg, til å tenke positivt om livet, når livet er kjørt ned i grøfta før det i det hele tatt har begynt? Anonymkode: e9e98...5a6 Om du er seriøs så må du oppriktig være stokk dum. Så regner med dette er tulletråd Anonymkode: aacc9...c49 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:00 #52 Del Skrevet i går, 18:00 Folk må slutte å svare her inne. Det er selvsagt kødd. Ingen har ingen regninger Anonymkode: 3a7e4...edb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet i går, 18:01 #53 Del Skrevet i går, 18:01 Huh. Tjener litt over 500k og selv om økonomien ikke er romslig (4 barn og enebolig, nei takk!), har jeg råd til både sparing, ferie, alt jeg trenger og litt av det jeg bare har lyst på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:29 #54 Del Skrevet i går, 18:29 Ja, huff, det er altfor lite. Råder deg til å gå på nav for øyeblikkelig nødhjelp så du ikke ender opp på gata! Anonymkode: 43710...48b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:36 #55 Del Skrevet i går, 18:36 AnonymBruker skrev (1 time siden): ts Ingen lån eller gjeld, ingen regninger og ingen forpliktelser. Betaler kun husleie, som er overkommelig. Jeg tuller ikke - hvis dere ikke ser at livet deres er over økonomisk sett så bør dere våkne. Anonymkode: e9e98...5a6 Vi er en familie på 4 (to voksne og to barn). Vi har lån på nesten 3 mill og brutto lønn på 1.1 mill til sammen. Det går kjempefint. Vi sparer, vi drar på ferie. Ikke dyre ferier, men vi prioriterte dyrt hus, så det var et bevisst valg. Hvor mye betaler du i skatt egentlig? Matbudsjett? Alkohol? Tobakk? Taxi? Bil? Klær? Hvor mye mener du at du skal spare? Anonymkode: 797f9...e4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet i går, 18:54 #56 Del Skrevet i går, 18:54 Åpenbar trolling, og ganske dårlig gjennomført også. Ikke mat trollet. Hvor er admins og stenger dette tullet? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:56 #57 Del Skrevet i går, 18:56 Det er ikke så veldig lite, egentlig. Men du må se på utgiftene dine da, og prioritere forbruket deretter. Og se om du kan tjene mer, ha flere inntektskilder. Anonymkode: 83a20...d15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:57 #58 Del Skrevet i går, 18:57 Du har superlønn! Iallefall til å være komplett idiot. Anonymkode: 96e5d...4f8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:57 #59 Del Skrevet i går, 18:57 c_buk skrev (1 minutt siden): Åpenbar trolling, og ganske dårlig gjennomført også. Ikke mat trollet. Hvor er admins og stenger dette tullet? Du er ikke noe politi her på KG og bestemmer ikke hva andre skal skrive. Pell deg heller ut av tråden om du ikke har noe å bidra med. Anonymkode: adfee...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:59 #60 Del Skrevet i går, 18:59 Ønsker at du legger ved forbruket ditt. Jeg er alene med 2 barn og har 652’ og klarer meg helt fint med både sparing og sydenferie på meg og barna med all inclusive. Anonymkode: d101a...118 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå