Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #1 Skrevet 9. mars 2006 Hei. Jeg har veldig lyst på en pulsklokke, har noen forslag til hvor jeg kan kjøpe det? Den må ikke være for dyr, og det må høre et sånn belte til.. Ikke touch-pulsmåler. Noen som har gode erfaringer?
Gjest -eline- Skrevet 9. mars 2006 #2 Skrevet 9. mars 2006 Jeg har en Polar F6 som jeg er kjempefornøyd med. Koster 1195,- i Norge tror jeg, men jeg betalte bare £42 for den i UK... (noen butikker her i UK sender også til utlandet, men inkl bamsemums og sjørøverskatt så tror jeg ikke det er mange hundrelappene å spare...) Den har kodet belte slik at man kan bruke den på treningssentere uten at man får inn en annens puls (Polar F5 tror jeg er samme klokka men med ukodet belte), enkelt og bruke og gir meg god indikasjon på om jeg trener slik jeg bør. Jeg kan og sjekke hvor mye jeg har trent hver uke, hvor stor prosent av øktene jeg har forbrent fett, hvor stor prosent jeg har vært In Zone ++. Veldig flott sak i hvertfall, ikke kjempekomplisert, men holder absolutt for mitt bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå