Gå til innhold

Oi oi oi som jeg har overspist i helga

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Torsdag, fredag og i dag. Kjeks, sjokolade, kake, peanøtter, boller ... Har hatt null kontroll. Føles helt forferdelig og jeg er så lei meg. Har ligget i kaloriunderskudd en stund og gått ned, men nå er alt ødelagt. Har lyst til å gråte 😪

Anonymkode: 1b544...8a8

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Neida alt er ikke ødelagt, det er helt normalt at ting går i bølger, ikke vær så hard mot deg selv, det er sluttsummen som teller.

Anonymkode: 4b48b...276

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Torsdag, fredag og i dag. Kjeks, sjokolade, kake, peanøtter, boller ... Har hatt null kontroll. Føles helt forferdelig og jeg er så lei meg. Har ligget i kaloriunderskudd en stund og gått ned, men nå er alt ødelagt. Har lyst til å gråte 😪

samme her....ny start i morra :) 

Anonymkode: 812a1...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts her. Jeg ble tvunget til å ha aleneomsorg i tre dager for min fysisk og psykisk syke mor, og jeg klarte ikke å komme gjennom det på noen annen måte 😔

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er ikke ødelagt!! Det er bare noen dager. Du legger like lite på deg av 3 dager med for mye mat, som du mister av 3 dager i kaloriunderskudd. Ja, vekta viser kanskje mer, men det er naturlig når du har spist mye karbohydrater. Karbohydrater binder vann = vekta går opp. 

I morgen er en ny dag. Fortsett med de gode vanene du hadde, og ikke la dette knekke deg. Det var det som hjalp meg med å faktisk skape gode vaner, for jeg sleit med samme tankene før. Og da var kjøret i gang, og spiste usunt hver dag. Det er da alt blir ødelagt, når man lar noen dagers utskeielser bli til flere måneder fordi man trodde alt likevel var gått i dass. 

Rist det av deg. Ha en liten plan for hva du skal spise i morgen. Tenk at mat er drivstoff, og at kroppen din gjerne vil ha næringsrik mat mesteparten av tiden for å fungere optimalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...