AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Har kjøpt noen barnesko fra Viking i str 27 på Tise. Men de er knøttliten i str, tilsvarer jo nesten str 25 vi har i andre sko. Kan jeg klage? Vår datter passer ikke disse skoene. Synes selger burde opplyst om dette Anonymkode: 7c071...c0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Nei det er endel av det å kjøpe brukt, sko er jo vanskelig å kjøpe uten man prøver det på også da nettopp modellene varierer i lengde. Hvis selger oppga størrelse 27 og skoene er merket 27 så har du ingenting å klage på. Hvis derimot selger hadde oppgitt størrelse 27 og de kom merket 25 så kunne jeg skjønt det. Neste gang kan du dra fysisk i butikk og prøve skoene på forhånd og heller ha den spesifikke modellen på søk på finn om du ønsker å kjøpe brukt. Anonymkode: cd9ab...d98 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Nei, du kan ikke klage. Selger kunne opplyst, men hun har ikke oppgitt feil informasjon Ikke vær en kjip kjøper. Anonymkode: ac684...7dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Og PS, vi har brukt viking i 10 år. Synes ikke de er små i størrelsen Anonymkode: ac684...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Om de er merket 27, kan du ikke klage, nei. At du synes de er små, endrer ikke størrelsen på skoene Anonymkode: a1319...3ed 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Nei, du kan ikke klage. Står det str 27 under sålen på skoene, er det jo størrelse riktig oppgitt. Selger kan ikke lastes for det. Å kjøpe sko usett og uprøvd er uansett en dårlig ide. Sko er veldig varierende i passform, og varierer fra fot til fot. Må prøves før kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Det er jo ikke sikkert selger visste noe om at skoene var små i størrelsen heller. Kanskje de fikk skoene av noen andre eller av andre grunner ikke har brukt dem selv. Så lenge den størrelsen som står i skoene er den som står i annonsen så har selgeren gjort riktig. Dette er jo en del av det å kjøpe sko på nett. Med klær er man stort sett tryggere på at en størrelse er ganske lik uansett merke, mens sko synes jeg varierer mer. Du får selge dem videre eller spare til neste barn. Anonymkode: a34be...64c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Står det 27 så er det 27. At de ikke passer ditt barn er ikke selgers problem Anonymkode: a7097...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden Om det står 27 i skoene, så kan du ikke klage. Du burde ha oppsøkt skobutikk og prøvd skoen på barnet der, for å finne ut hvilken str barnet bruker i den aktuelle skoen. Jeg skulle kjøpe uggs str 38. Vet hvilken str jeg bruker i uggs (38), og fant et par i den str. Da jeg fikk de var det str 37. Da sa selger at det ikke var hennes feil, da 37 i Uggs ofte tilsvarer 38. Men jeg vet jo at de er store i str og kjøper derfor en str mindre enn vanlig. (Jeg bruker 39, og derfor 38 i Uggs). Hadde jeg ønsket Uggs str 37, så hadde jeg kjøpt det. Anonymkode: e082b...fe6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden Om hun faktisk vet det hadde det vært en hyggelig gest å skrive i annonsen at størrelsen er liten, men ikke sikkert hun vet det, og ikke sikkert hun opplever det sånn på sitt barn. Sko er kjempevanskelige og bør prøves på for å vite om alt passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden #11 Del Skrevet 13 minutter siden Hvorfor oppgir ikke folk som selger brukte barnesko hvor lang innersålen er? Det er jo noe man må vite før man kan kjøpe brukte sko uprøvd. Tar to sekunder og oppgi innersålens lengde i cm. Og du TS må selvfølgelig spørre om dette dersom selgeren ikke selv har oppgitt det i annonsen. Helt merkelig at folk kjøper sko uten å vite hvor store de er. Alle str 27 er jo ikke like lange og kan variere med flere cm. Anonymkode: 5cc2c...7f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 5 minutter siden #12 Del Skrevet 5 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Om det står 27 i skoene, så kan du ikke klage. Du burde ha oppsøkt skobutikk og prøvd skoen på barnet der, for å finne ut hvilken str barnet bruker i den aktuelle skoen. Jeg skulle kjøpe uggs str 38. Vet hvilken str jeg bruker i uggs (38), og fant et par i den str. Da jeg fikk de var det str 37. Da sa selger at det ikke var hennes feil, da 37 i Uggs ofte tilsvarer 38. Men jeg vet jo at de er store i str og kjøper derfor en str mindre enn vanlig. (Jeg bruker 39, og derfor 38 i Uggs). Hadde jeg ønsket Uggs str 37, så hadde jeg kjøpt det. Anonymkode: e082b...fe6 Klagde du? Der tar hvertfall selger feil. Hun kan ikke tolke seg frem til størrelse. Dessuten oppleves størrelser ulikt. Jeg syns Uggs er normale i størrelsen sammenlignet med andre sko jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå