Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jo helt rød på brystet ! Ser så stykt ut og er en slags blanding av røde flekker og blodårer. Jeg har tenkt at det bare er å spare penger å få det fjerna med laser, men noen sier det ikke hjelper / kommer tilbake like fort ? 
Kun ei som virka fornøyd som fortalte meg det etter å ha gjort det, og hun hadde tatt det i ansiktet.
Vet man blir stygg første 4-8 ukene men så skal det visst bli bra resultat ? 

ønsker meg så gjerne hvit fin hud ,og eventuelt litt brunfarge på sommeren, men blir aldri pent fordi det røde overskygger brunfargen !  

noen som virkelig har prøvd og er fornøyd / som kan si det var verdt hver en krone? 🤔 

Anonymkode: 2a0a8...b77

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er et fryktelig stort område å skulle gi seg til og brenne vekk blodårer på... Det høres absolutt ikke særlig lurt ut. Blodårene er jo viktige for oss, og de er der av en grunn. Hadde det vært en eller to, ja kanskje laser hadde vært noe. Men hele brystet?

Anonymkode: fd8c4...af1

AnonymBruker
Skrevet

Men blodårene forsvinner da vel ikke? Hva med en form a-vitaminsyre?

Anonymkode: 3e8fc...152

AnonymBruker
Skrevet

Eller jeg sier blodårer men er vel forskjell på blodårer og sprengte blodkar 🤭😅 jeg er dårlig å forklare. 
skal se om jeg kan legge ut et bilde.

AnonymBruker
Skrevet

Ble bare feil når jeg skulle prøve å ta bilde av meg selv, men det er ikke ulikt disse bildene bare mine er kanskje ikke fullt så mørkerøde, men rød nok til at jeg henger meg opp i det. Det er noen som er mere sånn runde på form og noen bare rett fram eller hvordan jeg skal beskrive det.

A5AB5B51-65CC-444C-9BA9-EA62EEE278FD.jpeg

13DCF882-9C04-4D17-8198-357D8A77BA12.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å google sklerosering du 😊👍

Anonymkode: fc473...5e6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Prøv å google sklerosering du 😊👍

Anonymkode: fc473...5e6

Tusen Takk for etterlengta svar 😄 aldri hørt om sklerosering. Har du selv prøvd eller vært borti noen andre? 
ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.3.2025 den 16.46):

Men blodårene forsvinner da vel ikke? Hva med en form a-vitaminsyre?

Anonymkode: 3e8fc...152

Jo, med IPL eller BBL laser forsvinner de, man må mest sannsynlig vedlikeholde litt da, men de blir helt usynlige…

Anonymkode: cadfc...044

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå blir det noen hundre lapper lakt av i måneden …håper jeg neste sommer kan slippe å se ut som en hummer i bikini 😄👍

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...