Gå til innhold

Kjæresten spiller fotball med exen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! 
Jeg og typen har vært kjærester i 8 mnd nå. I sommer var jeg med å så på en fotball kamp han skulle spille. Plutselig ute på banen ser jeg exen min. Ignorerte exen min totalt og for min del vekker det ikke noen minner. 

Det ble slutt mellom meg og exen for 5 år siden, ikke hatt noe kontakt med han siden og har egt ikke noe til overs for han da han var utro. 

Jeg er litt til og fra om jeg burde si noe om dette til kjæresten min? Som sagt så har ikke jeg hatt noe kontakt med exen min på 5 år

Anonymkode: 893e5...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvordan hadde du likt det dersom typen din hadde latt vær å si at en av dine nye lagvenninner/kolleger/whatever var eksen hans? Ville du satt pris på at han ikke nevnte noe om det og at du heller fant det ut tilfeldig?

Anonymkode: ee95a...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du burde sagt det ja. I sommer, som jo var når dere ble sammen..? 

Anonymkode: 7900b...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hei! 
Jeg og typen har vært kjærester i 8 mnd nå. I sommer var jeg med å så på en fotball kamp han skulle spille. Plutselig ute på banen ser jeg exen min. Ignorerte exen min totalt og for min del vekker det ikke noen minner. 

Det ble slutt mellom meg og exen for 5 år siden, ikke hatt noe kontakt med han siden og har egt ikke noe til overs for han da han var utro. 

Jeg er litt til og fra om jeg burde si noe om dette til kjæresten min? Som sagt så har ikke jeg hatt noe kontakt med exen min på 5 år

Anonymkode: 893e5...205

Det er ikke så viktig da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker at det trenger du ikke å si noe om. La de to være lagkompiser uten å vite om dette. 

Anonymkode: d0980...4b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Synes absolutt du burde si det. Det vil fremstå ekstremt pussig at du ikke har sagt noe dersom det en gang kommer frem.

Anonymkode: 65911...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er da ikke så fryktelig store nyheter. En eks på samme idrettslag som nåværende kjæreste skjer vel rett som det er i byer og tettsteder, der man omgåes i samme kretser fra tid til annen. Det er vel ikke noe å ta på vei for.

Nevn det for typen din på en helt normal måte, som at "du spiller på lag med ene eksen min, visste du det? Fem år siden. Hva skal vi ha til middag?"

Anonymkode: fdeda...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...