AnonymBruker Skrevet i går, 14:46 #1 Del Skrevet i går, 14:46 Blør både mye og lenge (7 dager), men jeg har bare pleid å ta den de første to dagene når det er mest behov. Hvordan gjør dere andre det? Begynte å lure på om jeg kanskje kan slippe unna med kortere menstruasjon hvis jeg fortsetter å ta den etter de to første dagene, at blødningen stoppes på en måte. Anonymkode: 8f186...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:24 #2 Del Skrevet i går, 15:24 Jeg tar den bare den dagen eller to som det er mord-scener på badet ja. Blodet må jo ut, så man kan jo ikke alltid bare stoppe det. Anonymkode: 6cf06...e33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:39 #3 Del Skrevet i går, 20:39 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Blør både mye og lenge (7 dager), men jeg har bare pleid å ta den de første to dagene når det er mest behov. Hvordan gjør dere andre det? Begynte å lure på om jeg kanskje kan slippe unna med kortere menstruasjon hvis jeg fortsetter å ta den etter de to første dagene, at blødningen stoppes på en måte. Anonymkode: 8f186...7f8 Dette snakker du med legen som har gitt deg resept på legemiddelet og ikke med folk på nettet. Anonymkode: 8f273...6fb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:53 #4 Del Skrevet i går, 20:53 Jeg tok endometrieablasjon istedet. Det anbefales ihvertfall ikke 🥲 kaos i syklus og småblødninger hele tiden. Men slipper å blø ihjel da, det er jo en fordel. Anonymkode: 525cd...1d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden Tar den dagen det tar seg opp. Brukar den kanskje i 2 dagar Anonymkode: 58ebf...d33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg tok endometrieablasjon istedet. Det anbefales ihvertfall ikke 🥲 kaos i syklus og småblødninger hele tiden. Men slipper å blø ihjel da, det er jo en fordel. Anonymkode: 525cd...1d5 Mens jeg anbefaler det på det sterkeste. Tre år siden og har ikke blødd en dråpe siden... Anonymkode: 7e552...8fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mens jeg anbefaler det på det sterkeste. Tre år siden og har ikke blødd en dråpe siden... Anonymkode: 7e552...8fa Resultatet du har fått er flaks, andre får det slik som den du svarer, og atter andre risikerer å få hull i livmoren og et helv. resten av livet. Metoden er sterkt omdiskutert, enkelte leger nekter å gjøre dette mens andre gjør det for å ha gjort noe, nærmest. Akkurat dette bør du ha med deg og også opplyse om når du anbefaler denne sterkt omdiskuterte metoden. Anonymkode: 8f273...6fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå