AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Nekter å tro at de som har noe de skulle sagt kommer til å fortsette å akseptere at Trump og førstedame Musk raserer landet. Hva tror dere? Anonymkode: e0630...556 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden ja, hele det demokratiske partiet. Men slik er det jo alltid - det ene partiet vil gjøre alt for å sabotere det andre. Anonymkode: 05606...9c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden I såfall vil de bli husket som helter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): ja, hele det demokratiske partiet. Men slik er det jo alltid - det ene partiet vil gjøre alt for å sabotere det andre. Anonymkode: 05606...9c9 Jeg tenkte egentlig mest på udemokratiske, muligens mer lyssky metoder. Anonymkode: e0630...556 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Jeg håper virkelig det! Anonymkode: 9fd59...189 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Garantert. Det er jo ikke så lenge siden det var et drapsforsøk på klovnen. Problemet er likevel at å fjerne presidenten vil jo ikke være nok. Det er så mange maktsyke mennesker i klanen hans, at de lett finner en ny erstatter som fortsetter sirkuset. The show must go on, osv. Jeg håper derimot at noen anerkjenner hvor syk den mannen egentlig er, og sender han på lukka avdeling med stil tilbake til 50tallet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg håper virkelig det! Anonymkode: 9fd59...189 Jeg og, men så ekstreme som MAGA-folket kan være så hadde man kanskje begynt å snuse på en borgerkrig om noe skjedde med Putins nikkedukker? Anonymkode: e0630...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå