AnonymBruker Skrevet i går, 13:08 #1 Del Skrevet i går, 13:08 Spørsmål fra en rumpeentusiast Anonymkode: d4495...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:11 #2 Del Skrevet i går, 13:11 Nå har jeg en diger rumpe, og det er jo ganske vanskelig å skjule den. Jeg bruker stort sett bare kjoler, og bruker kjoler som går inn i livet. Siden jeg har smal midje og store pupper. Så da ser man jo den store rumpen. Anonymkode: 4eba3...5c0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:13 #3 Del Skrevet i går, 13:13 Jeg liker min rumpe og kler meg gjerne i tettsittende bukser/skjørt. Men bruker ikke de treningsklærne som går opp i rumpa med scrunch. Anonymkode: ee9ca...0f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:24 #4 Del Skrevet i går, 13:24 Ingen av delene, den bare er der og får bli som det blir i klær 🤷♀️ Anonymkode: d71ab...fe0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:28 #5 Del Skrevet i går, 19:28 Jeg prøver å skjule den. Anonymkode: 621ca...044 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:34 #6 Del Skrevet i går, 19:34 Framheve! Går ikke an å skjule heller. Har jeg 1 størrelse for stor i bukse, ramler buksa av. Har jeg litt for stor kjole, ser den ut som et telt. Anonymkode: a7af9...9aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:35 #7 Del Skrevet i går, 19:35 Jeg kler meg for å holde varmen og fordi det ikke er sosialt akseptert å gå naken. Anonymkode: 6fcf0...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:36 #8 Del Skrevet i går, 19:36 Jeg har stor rumpe, men jeg kler meg ikke etter hva som fremhever eller skjuler den, jeg kler meg i hva jeg får over ræva. bukser er ikke laget for timeglassfigur (må være vid nok i rumpa, hoftene, men da er den altfor stor i livet). Dermed går jeg ofte i kjoler eller skjørt. Stilen jeg liker er tight, så det sitter trangt rundt rumpa, stort sett, men det er altså ikke derfor jeg bruker de klærne jeg bruker. Anonymkode: 8599c...ccc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:40 #9 Del Skrevet i går, 19:40 prøver etter beste evne å skjule den, men ikke lett når den er stor som ei låvedør og midje og bryst er små. Anonymkode: 6d36d...468 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:55 #10 Del Skrevet i går, 21:55 Haha Rumpa mi har ingen betydning når jeg velger klær. Anonymkode: 68b73...dce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:57 #11 Del Skrevet i går, 21:57 Jeg reflekterer fint lite om hva folk legge merke til når jeg kler meg, Skal jo godt gjøres å ikke legge merke til ræva mi. Anonymkode: ef51f...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:08 #12 Del Skrevet i går, 22:08 Off-topic, men et spørsmål fra en medsøster: Dere som sier dere har stor rumpe, mener dere da at den er bred eller at den er utstående og spretten, eller begge deler? K40 Anonymkode: 766f8...506 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet i går, 22:11 #13 Del Skrevet i går, 22:11 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Off-topic, men et spørsmål fra en medsøster: Dere som sier dere har stor rumpe, mener dere da at den er bred eller at den er utstående og spretten, eller begge deler? K40 Anonymkode: 766f8...506 Begge deler. I følge mannen min. Synes det er vanskelig å si egentlig. Jeg kler meg slik at jeg føler meg fin, primært i kjole. Tenker ikke så mye på rumpa sånn sett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:14 #14 Del Skrevet i går, 22:14 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Off-topic, men et spørsmål fra en medsøster: Dere som sier dere har stor rumpe, mener dere da at den er bred eller at den er utstående og spretten, eller begge deler? K40 Anonymkode: 766f8...506 Begge deler Anonymkode: a7af9...9aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:20 #15 Del Skrevet i går, 22:20 Kler meg i det som gir mest mulig flatterende helhet. Rumpa mi er del av meg og en kroppsdel jeg liker. Skjuler meg ikke, men kler meg heller ikke tacky. Anonymkode: 199c9...26e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:24 #16 Del Skrevet i går, 22:24 Jeg er ganske liten og slank. Egentlig litt spinkel, men har en fin timeglass figur. Liker derfor å gå i kjoler som fremhever dette. Tettsittende kjoler fremhever litt store hofter og rumpa ser større og mer spretten ut enn den er. Så ja liker å fremhever rumpa slik at jeg ikke se så tynn ut☺️ Hadde jeg vært overvektig ville jeg nok gått i store kjoler og gensere som skjulte rumpa. Anonymkode: d9af2...099 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #17 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er ganske liten og slank. Egentlig litt spinkel, men har en fin timeglass figur. Liker derfor å gå i kjoler som fremhever dette. Tettsittende kjoler fremhever litt store hofter og rumpa ser større og mer spretten ut enn den er. Så ja liker å fremhever rumpa slik at jeg ikke se så tynn ut☺️ Hadde jeg vært overvektig ville jeg nok gått i store kjoler og gensere som skjulte rumpa. Anonymkode: d9af2...099 Akkurat noe sånt jeg skulle inn og skrive. Rumpa er jo stor i forhold til resten av kroppen, men når man ellers er ganske petite, så syns jeg det er veldig fint å fremheve den. Velger alltid jeans som løfter fremfor å presse den flat. Hadde jeg vært overvektig hadde jeg nok heller prøvd å se så slank ut som mulig ved å ikke fremheve noe som helst. Anonymkode: de7f1...304 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #18 Del Skrevet 12 timer siden Ja, fremhever kroppen. Har fin rumpe, fin svai i korsryggen, d-cup bryst, muskler i lårene. Ser ikke poenget med å kle meg i en sekk eller skjule noe som helst. Anonymkode: 188b2...a30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #19 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Off-topic, men et spørsmål fra en medsøster: Dere som sier dere har stor rumpe, mener dere da at den er bred eller at den er utstående og spretten, eller begge deler? K40 Anonymkode: 766f8...506 type både brei og utstående, men ikke spretten., Egentlig som sophie elise bare større og styggere. Og jepp. Jeg har fått mange kommenterer som «oj, så stor rumpe», mine søte venninner prøver dog å være snille og si at jeg fikk kim k sin kropp, uten å operere. Men det er helt oppriktig et mareritt å finne bukser. Er de store nok over baken er de for vide i livet og når opp under puppene framme. Om jeg tar bukser som er mer passelig framme så komme de ikke over rørleggersprekken en gang bak. Sån for sammenligning så er jeg str s på overkroppen og bukse xl eller xxl for at ræva ska passe… Så her blir det stortsett thigst og tunika/kort kjole med belte slik at jeg heller framhever midjen ☺️ Anonymkode: 6d36d...468 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå