Bålkaffe Skrevet 4 timer siden #21 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Har aldri sett noe sånt før men ikke akkurat et felt som engasjerer. Synes de bildene som er delt her var usmakelige. Hvem er de tatt for? Henges de i stua? Tviler. Men kanskje. Er man så tarvelig som person at en poster sånt i sosiale medier skal du ikke se bort fra at det henger på veggen over middagsbordet heller... Anonymkode: dff30...ec4 Jeg blir fremdeles ganske sjukt overraska over hva folk kan klare å si om andre helt ukjente folk på nett, merker jeg. Så la meg legge ut dette her for deg på en måte som kanskje kan gjøre ting litt tydelig for deg: De sprøytene, alle de legemidlene, de var med på å skape det mirakelet, det sjukt etterlengta mirakelet, som ligger i midten der. Folk vil vise frem hvor sjukt mye de måtte igjennom for å få det de ønsket seg og her sitter du å kaller det for usmakelig og de for tarvelige personer. Dette er det beste eksempelet jeg noensinne har sett på "Nei, du" 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #22 Del Skrevet 4 timer siden Bålkaffe skrev (1 minutt siden): Jeg blir fremdeles ganske sjukt overraska over hva folk kan klare å si om andre helt ukjente folk på nett, merker jeg. Så la meg legge ut dette her for deg på en måte som kanskje kan gjøre ting litt tydelig for deg: De sprøytene, alle de legemidlene, de var med på å skape det mirakelet, det sjukt etterlengta mirakelet, som ligger i midten der. Folk vil vise frem hvor sjukt mye de måtte igjennom for å få det de ønsket seg og her sitter du å kaller det for usmakelig og de for tarvelige personer. Dette er det beste eksempelet jeg noensinne har sett på "Nei, du" Min mening er at det er usmakelig og tarvelig å demonstrere et behov for å dele dette på nettet. Og her er du og mener like mye og like sterkt om at jeg engang våger å ha den meningen. Anonymkode: dff30...ec4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 4 timer siden #23 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min mening er at det er usmakelig og tarvelig å demonstrere et behov for å dele dette på nettet. Og her er du og mener like mye og like sterkt om at jeg engang våger å ha den meningen. Anonymkode: dff30...ec4 Du får igjen som du selv deler ut, sånn er det. Du _er_ klar over at det er _sjukt_ mange som sliter med ufrivillig barnløshet, sant? og at det å lese om og kunne se andre snakke om det gjør at de ikke føler seg så innmari alene om det? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 4 timer siden #24 Del Skrevet 4 timer siden Skulle faen ha tatt seg ut om alle bare holdt helt kjeften om alt hele tiden, alt det ubehagelige, for tenk, man kan nemlig støte noen på det store nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #25 Del Skrevet 4 timer siden Bålkaffe skrev (Akkurat nå): Du får igjen som du selv deler ut, sånn er det. Du _er_ klar over at det er _sjukt_ mange som sliter med ufrivillig barnløshet, sant? og at det å lese om og kunne se andre snakke om det gjør at de ikke føler seg så innmari alene om det? Forskjellen er at din mening ikke fornærmer eller forstyrrer meg. Mange sliter, ja. Men det er ingenting med å dele de bildene på nettet som gjør noen en tjeneste. Bortsett fra de som søker oppmerksomhet og bekreftelse ved å poste det. Anonymkode: dff30...ec4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #26 Del Skrevet 4 timer siden Har selv ivf-barn, men det du beskriver har jeg aldri sett, og det hadde ikke ramlet meg inn å legge baby på en haug av sprøyter?! Hva er vitsen med det? Anonymkode: 36edc...56c 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #27 Del Skrevet 4 timer siden Bålkaffe skrev (1 minutt siden): Skulle faen ha tatt seg ut om alle bare holdt helt kjeften om alt hele tiden, alt det ubehagelige, for tenk, man kan nemlig støte noen på det store nettet. Som er grunnen til at jeg delte perspektivet mitt. Anonymkode: dff30...ec4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #28 Del Skrevet 4 timer siden mommyaka skrev (1 time siden): Sånne. Men husk at dette er et symbol på hvor mye man går igjennom ved å få et barn. Disse er jo ikke fullt med narkotiske stoffer og barnet ligger ikke på sprøyter Smakløst ja, men også første gang jeg har sett det. Så kan ikke være noe stort problem. Som så mye annet kommer det vel an på hva man følger på sosiale medier osv. Som i en annen tråd der en mente man var i en boble hvis man aldri ser noe til incels på SoMe. Anonymkode: 07e80...d2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 4 timer siden #29 Del Skrevet 4 timer siden mommyaka skrev (1 time siden): Deres som synes dette er rart har aldri vært igjennom ivf. Det er en lang og forferdelig reise. Det koster mye tid og penger. Har dere tenkt på at en kvinne må ta alle disse sprøyten vær dag for å kanskje.. kanskje få et barn. De får blå merker og igjennom masse hormon for kanskje få noe egg. Jeg har et IVF-barn og kunne aldri tatt et sånn bilde. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #30 Del Skrevet 4 timer siden Ikke sett, og jeg er medlem i en rekke grupper på facebook med oss som har gjennomgått ivf. Er nok ikke så vanlig. Anonymkode: 62fcf...b1f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #31 Del Skrevet 4 timer siden Så eksemplene i tråden. Dette er ikke noe for min smak. Men så er det mye jeg ikke ville tatt bilde av, uten at jeg henger meg opp i at andre gjør det. Anonymkode: 62fcf...b1f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 3 timer siden #32 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Forskjellen er at din mening ikke fornærmer eller forstyrrer meg. Mange sliter, ja. Men det er ingenting med å dele de bildene på nettet som gjør noen en tjeneste. Bortsett fra de som søker oppmerksomhet og bekreftelse ved å poste det. Anonymkode: dff30...ec4 Hvordan veit du at det å dele de bildene ikke gjør noen en eneste tjeneste, sitter du inne i huene til absolutt alle mennesker i hele verden? Du gjør ikke det og dermed kan du jo pent drite i å uttale deg sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 3 timer siden #33 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Som er grunnen til at jeg delte perspektivet mitt. Anonymkode: dff30...ec4 Du sitter å surver over noe du finner ubehagelig og kaller mennesker som deler det ubehagelige for tarvelige. Det er ikke "et perspektiv". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #34 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg kan ikke noe for det, men jeg syns slike bilder er så fæle å se på. Jeg har stor forståelse for at de som har fått baby gjennom ivf har gått gjennom mye sprøyter og behandling for å kunne få barn, og at et slikt bilde skal vise alt arbeidet, tiden og medisineringen som var nødvendig for å få barnet. MEN. Jeg får rett og slett allikevel helt fnatt av slike bilder hvor det ligger en liten baby oppå en haug med sprøyter, eller hvor de ligger i en ring rundt barnet. Selv om det ikke er spisser på de, eller at de er dekket med en topp så syns jeg det er fælt. Mulig fordi man ofte forbinder sprøyter med narkomani og sykdom, men ja. Syns det er så fælt at det har blitt en trend blant de som har tatt ivf å posere babyen sin på en haug med sprøyter. Anonymkode: d33b8...d7a Slike bilder har jeg enda tilgode å se. Jeg trenger heller ikke se dem. Folk som klager og syter over noen måneder med sprøyter og stikk, mangler tydeligvis forståelse for hva andre med sykdom, og ikke tilstanden ufrivillig barnløs, må gå igjennom. Anonymkode: 813ba...289 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #35 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg kan ikke noe for det, men jeg syns slike bilder er så fæle å se på. Jeg har stor forståelse for at de som har fått baby gjennom ivf har gått gjennom mye sprøyter og behandling for å kunne få barn, og at et slikt bilde skal vise alt arbeidet, tiden og medisineringen som var nødvendig for å få barnet. MEN. Jeg får rett og slett allikevel helt fnatt av slike bilder hvor det ligger en liten baby oppå en haug med sprøyter, eller hvor de ligger i en ring rundt barnet. Selv om det ikke er spisser på de, eller at de er dekket med en topp så syns jeg det er fælt. Mulig fordi man ofte forbinder sprøyter med narkomani og sykdom, men ja. Syns det er så fælt at det har blitt en trend blant de som har tatt ivf å posere babyen sin på en haug med sprøyter. Anonymkode: d33b8...d7a Du får opp slike bilder fordi du søker etter det, og surfer rundt på nettet for å se på fremmede barn… ganske creepy Anonymkode: ba0c5...28b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 3 timer siden #36 Del Skrevet 3 timer siden Litt spesiell estetikk, men ikke noe som provoserer meg på noen måte. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #37 Del Skrevet 3 timer siden Aldri sett før. Men liker man ikke ting, så scroller man forbi. Sikkert en måte for de å feire alt de har vært gjennom for å få dette barnet. Anonymkode: 88682...f20 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #38 Del Skrevet 3 timer siden Litt usmakelig, men smaken er som baken og delt i to. Iallefall ikke noe jeg hadde gjort. Blir litt som at jeg skulle ha tegnet masse sædceller rundt baby og tatt bilde, eller noe. Chamer ingen, men liker ikke selve konseptet personlig Anonymkode: 49c33...be1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #39 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Slike bilder har jeg enda tilgode å se. Jeg trenger heller ikke se dem. Folk som klager og syter over noen måneder med sprøyter og stikk, mangler tydeligvis forståelse for hva andre med sykdom, og ikke tilstanden ufrivillig barnløs, må gå igjennom. Anonymkode: 813ba...289 Jøss, er det en konkurranse om hvem som har det verst? Anonymkode: db676...af1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #40 Del Skrevet 3 timer siden mommyaka skrev (2 timer siden): Deres som synes dette er rart har aldri vært igjennom ivf. Det er en lang og forferdelig reise. Det koster mye tid og penger. Har dere tenkt på at en kvinne må ta alle disse sprøyten vær dag for å kanskje.. kanskje få et barn. De får blå merker og igjennom masse hormon for kanskje få noe egg. Ja, hva så? Kunne aldri ramle meg inn å samle opp medisinsk avfall og ta bilder av mengden av det. Jeg bruker regelmessig sprøyter som medisin for å leve normalt, og har gjort det i årevis. Anonymkode: b1956...4ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå