Gå til innhold

Bare jeg som misliker bilder av ivf babyer som ligger på en haug med sprøyter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noe så bisarrt. Legger vanlige folk ut bilder med mensbind og kondomer samt p-pilebrett og annen søppel som Clearbluetester osv? Det er… sykt.

Anonymkode: 8a323...831

Ja...viste du ikke det...🤦🤦

Ja mange legger ut bilder av positive tester...dette er jo helt naturlig..eller er dette ekelt for deg 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bålkaffe skrev (På 1.3.2025 den 15.39):

Skulle faen ha tatt seg ut om alle bare holdt helt kjeften om alt hele tiden, alt det ubehagelige, for tenk, man kan nemlig støte noen på det store nettet.

Inkludert deg da eller? Som blir så støtt av andre mener noe annet enn deg selv 😆

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noe så bisarrt. Legger vanlige folk ut bilder med mensbind og kondomer samt p-pilebrett og annen søppel som Clearbluetester osv? Det er… sykt.

Folk gjør mye rart for å få oppmerksomhet. Og sosiale medier gjør det jo veldig enkelt. Jo mer sykt, jo mer oppmerksomhet.

Anonymkode: 3b276...210

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ytringsfrihet er å få dele sine meninger, selv om det kan krenke noen. Jeg likte ikke bildene, og det er flere her som er enige i at de bildene er usmakelige. Jeg har ikke ansvar for hvordan du reagerer på ting du ikke liker, ingen andre har det heller. Det er faktisk ditt eget.

Anonymkode: dff30...ec4

Ok.

Du og de andre får for all del bare fortsette. Jeg har sagt hva jeg mener om "meningene" deres, men jeg når ikke inn, ser jeg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg synes ikke det er normalt at man skal forfølge (''gå etter'') noen fordi de har meninger du ikke liker, nei. 

Anonymkode: dff30...ec4

Ah, vil du krangle om semantikk? kjør på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

malifika skrev (4 timer siden):

Inkludert deg da eller? Som blir så støtt av andre mener noe annet enn deg selv 😆

Ja, jeg er helt forferdelige krenka og dritt forstyrra for at jeg tok i forsvar noen personer som la ut noen bilder på nett av greier de har gått igjennom når noen kalte de for tarvelige.

Fin ås du valgte deg ut for å daue på, hadde ikke vært mitt valg, men det er jo meg da. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
mommyaka skrev (På 1.3.2025 den 14.44):

Deres som synes dette er rart har aldri vært igjennom ivf. Det er en lang og forferdelig reise. Det koster mye tid og penger.

Har dere tenkt på at en kvinne må ta alle disse sprøyten vær dag for å kanskje.. kanskje få et barn. De får blå merker og igjennom masse hormon for kanskje få noe egg.

Jo ene barnet mitt er ivf og jeg finner bildene merkelige

Anonymkode: cb05a...2ed

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har sett noen, og så et der babyen var mye  borti sprøytene. Må ærlig innrømme at bildene byr meg i mot, men tror det handler mye om at det strider mot alt jeg har lært i utdanningen, og i yrket mitt. Skjønner budskapet, men finnes det ingen andre måter å få det frem på? 

Anonymkode: 153c9...72d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bålkaffe skrev (35 minutter siden):

Ja, jeg er helt forferdelige krenka og dritt forstyrra for at jeg tok i forsvar noen personer som la ut noen bilder på nett av greier de har gått igjennom når noen kalte de for tarvelige.

Fin ås du valgte deg ut for å daue på, hadde ikke vært mitt valg, men det er jo meg da. :) 

Tror du at du kan stoppe nå? Du spammer ned tråden.

Anonymkode: 2bbf5...608

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
mommyaka skrev (5 timer siden):

Ja mange legger ut bilder av positive tester...dette er jo helt naturlig..eller er dette ekelt for deg 

Ja det er ekkelt og usmakelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
mommyaka skrev (5 timer siden):

Visste*

Nei man legger ikke ut en hjerteformet ring av søppel rundt babyen sin. Det er langt fra naturlig eller normalt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Tror du at du kan stoppe nå? Du spammer ned tråden.

Anonymkode: 2bbf5...608

Så nå skal ikke jeg få lov til å svare de som svarer meg? Jaggu.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
mommyaka skrev (12 timer siden):

Hvorfor skulle man ville se en pinne med urin på? Kan man ikke fortelle det på en annen måte? Som ikke minst er litt kreativ. Man trenger heller ikke dele hver minste ting om livet sitt

Anonymkode: 3b276...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg syns sånne bilder er jævlig sære, men tenker ikke noe større over det, scroller bare videre.

Anonymkode: efa4b...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri hørt om dette før, men jeg likte bildene veldig godt. En hyllest til moderne medisin, og hvor høyt dette barnet var ønsket. Fantastisk!

Anonymkode: 0f9db...2ba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...