AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #61 Del Skrevet 22 timer siden Bålkaffe skrev (4 minutter siden): Har jeg noe sted gitt inntrykk av at jeg deltar her for å skulle bli overbevist av deg? Ja, flott, kjør på med enda mer dritt mot folk du ikke kjenner og ikke veit historien til, du. Det er jo kjennetegna på ett _skikkelig_ bra menneske. Synes selvfølgelig det er veldig spesielt at noen blir så sinte og overrasket over å finne meninger de ikke er enige i, i en tråd som helt konkret ber om meninger og innspill. Men folk er heldigvis forskjellige. Anonymkode: dff30...ec4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #62 Del Skrevet 22 timer siden Og vi som bare måtte ha alvorlig mye sex før det endelig ble baby som resultat? Hvilket bilde bør vi lage?🥴😈 Synest heller ikke noe om de sprøyte bildene, hvorfor skal det måtte identifisere barnet for alltid? Anonymkode: 8f014...f3e 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 22 timer siden #63 Del Skrevet 22 timer siden Har to ivf forsøk før jeg ble gravid på "gamlemåten". Synes ikke bildene er veldig provoserende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 22 timer siden #64 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Synes selvfølgelig det er veldig spesielt at noen blir så sinte og overrasket over å finne meninger de ikke er enige i, i en tråd som helt konkret ber om meninger og innspill. Men folk er heldigvis forskjellige. Anonymkode: dff30...ec4 Du får ihvertfall referere til meg korrekt, skal du forsøke å gjøre det da: Bålkaffe skrev (På 1.3.2025 den 15.35): Jeg blir fremdeles ganske sjukt overraska over hva folk kan klare å si om andre helt ukjente folk på nett, merker jeg. Men fint forsøk på å fremstille det jeg ble overraska på feil måte da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #65 Del Skrevet 22 timer siden Kan jeg ikke huske å ha sett en gang. Men noen går igjennom vanvittig mye for å få barn, både økonomisk, helsemessig og tidsmessig. Noen bruker årevis på å bli gravide. Da ved hjelp av hormoner med forferdelige bivirkninger for noen. Kanskje de opplever gjentatte aborter i tillegg. Hørt det er ganske vondt å plukke ut, sette inn egg/ embryo og. Antar slike bilder skal symbolisere og vise den harde, lange veien til «målet»/ babyen. Hvis det er noe man ikke liker, er det bare å scrolle videre Anonymkode: b2d23...f20 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #66 Del Skrevet 22 timer siden Bålkaffe skrev (1 minutt siden): Du får ihvertfall referere til meg korrekt, skal du forsøke å gjøre det da: Men fint forsøk på å fremstille det jeg ble overraska på feil måte da. Okei, vel jeg synes det er veldig spesielt at noen fremstår så sinte som du gjør og at noen blir så ''ganske sjukt overraska over'' å se meninger som ikke stemmer overens med deres egne.. på et diskusjonsforum. Folk er heldigvis forskjellige, tenker nå jeg. Så de som deler de bildene får jo holde på, jeg er ikke moralens vokter eller diktator, men jeg er ikke pålagt å like det. Hvis du skal forsvare retten til folk til å dele hva de vil hadde det gitt mer mening om du samtidig brydde deg om retten til å mene noe du ikke er enig i. Noe annet får det til å se ut som du er enig i at folk skal få ytre seg eller dele, så lenge du er enig i det. Anonymkode: dff30...ec4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 21 timer siden #67 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Okei, vel jeg synes det er veldig spesielt at noen fremstår så sinte som du gjør og at noen blir så ''ganske sjukt overraska over'' å se meninger som ikke stemmer overens med deres egne.. på et diskusjonsforum. Folk er heldigvis forskjellige, tenker nå jeg. Så de som deler de bildene får jo holde på, jeg er ikke moralens vokter eller diktator, men jeg er ikke pålagt å like det. Hvis du skal forsvare retten til folk til å dele hva de vil hadde det gitt mer mening om du samtidig brydde deg om retten til å mene noe du ikke er enig i. Noe annet får det til å se ut som du er enig i at folk skal få ytre seg eller dele, så lenge du er enig i det. Anonymkode: dff30...ec4 Så du klarer ikke å skjønne _hvorfor_ jeg går etter deg her, altså? Du har ikke fått noen ganske tydelige meldinger om hva det var du skrev og hvordan du skrev det som kanskje har noe med det å gjøre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #68 Del Skrevet 21 timer siden Bålkaffe skrev (1 minutt siden): Så du klarer ikke å skjønne _hvorfor_ jeg går etter deg her, altså? Du har ikke fått noen ganske tydelige meldinger om hva det var du skrev og hvordan du skrev det som kanskje har noe med det å gjøre? Jeg ser ikke mye rom for å misforstå deg når dette er svarene dine til noen som ikke er enige med deg: Bålkaffe skrev (På 1.3.2025 den 15.35): Jeg blir fremdeles ganske sjukt overraska over hva folk kan klare å si om andre helt ukjente folk på nett, merker jeg. Så la meg legge ut dette her for deg på en måte som kanskje kan gjøre ting litt tydelig for deg: De sprøytene, alle de legemidlene, de var med på å skape det mirakelet, det sjukt etterlengta mirakelet, som ligger i midten der. Folk vil vise frem hvor sjukt mye de måtte igjennom for å få det de ønsket seg og her sitter du å kaller det for usmakelig og de for tarvelige personer. Dette er det beste eksempelet jeg noensinne har sett på "Nei, du" Bålkaffe skrev (På 1.3.2025 den 15.38): Du får igjen som du selv deler ut, sånn er det. Du _er_ klar over at det er _sjukt_ mange som sliter med ufrivillig barnløshet, sant? og at det å lese om og kunne se andre snakke om det gjør at de ikke føler seg så innmari alene om det? Bålkaffe skrev (På 1.3.2025 den 15.39): Skulle faen ha tatt seg ut om alle bare holdt helt kjeften om alt hele tiden, alt det ubehagelige, for tenk, man kan nemlig støte noen på det store nettet. Bålkaffe skrev (På 1.3.2025 den 16.45): Hvordan veit du at det å dele de bildene ikke gjør noen en eneste tjeneste, sitter du inne i huene til absolutt alle mennesker i hele verden? Du gjør ikke det og dermed kan du jo pent drite i å uttale deg sånn. Bålkaffe skrev (På 1.3.2025 den 16.46): Du sitter å surver over noe du finner ubehagelig og kaller mennesker som deler det ubehagelige for tarvelige. Det er ikke "et perspektiv". Bålkaffe skrev (18 timer siden): "Argumentasjonen" din er ikke noe spesielt overbevisende den heller, der du kaster rundt deg med "tarvelig" og "usmakelig" om andre folk. Så jeg finner det ikke så innmari rart at du ikke finner min "argumentasjon" overbevisende, jeg la meg på eksakt samme drittlave nivå som du la deg på. Det er ikke alle meninger man trenger å trykke ut av seg, verken på nett eller ut av kjeften, og det veit du nok veldig godt, men du velger altså å kaste ut sånne ord om noen andre du heller ikke kjenner og ikke veit historien eller motivasjonen til og driter en lang faen i hvem du faktisk treffer med ordene dine. Så ikke kom her med den der "Du veit ikke hvem jeg er eller hva jeg har opplevd", for du gir ikke samme medfølelsen til andre og da kan du jammen meg ikke forvente å få den medfølelsen tilbake. Bålkaffe skrev (37 minutter siden): Har jeg noe sted gitt inntrykk av at jeg deltar her for å skulle bli overbevist av deg? Ja, flott, kjør på med enda mer dritt mot folk du ikke kjenner og ikke veit historien til, du. Det er jo kjennetegna på ett _skikkelig_ bra menneske. Beskjeden din om at folk må få dele hva de vil står ikke i stil med hvordan du responderer til at noen er uenig med deg. Da er de ''_skikkelig_ bra menneske'', de er på ''drittnivå'', de ''surver'', og meningen deres? Ikke godkjent som et offisielt perspektiv. Summen gjør fremgangsmåten din veldig spesiell. Vet ikke om noen får inntrykk av at du er for ytringsfrihet. Jeg synes i allefall disse tingene er selvmotsigende, og veldig spesielle. Anonymkode: dff30...ec4 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #69 Del Skrevet 21 timer siden Bålkaffe skrev (42 minutter siden): Har jeg noe sted gitt inntrykk av at jeg deltar her for å skulle bli overbevist av deg? Ja, flott, kjør på med enda mer dritt mot folk du ikke kjenner og ikke veit historien til, du. Det er jo kjennetegna på ett _skikkelig_ bra menneske. Føler du deg truffet siden du reagerer så sterkt på at noen andre mener at dette er smakløst? Anonymkode: 3b276...210 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 21 timer siden #70 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ser ikke mye rom for å misforstå deg når dette er svarene dine til noen som ikke er enige med deg: Beskjeden din om at folk må få dele hva de vil står ikke i stil med hvordan du responderer til at noen er uenig med deg. Da er de ''_skikkelig_ bra menneske'', de er på ''drittnivå'', de ''surver'', og meningen deres? Ikke godkjent som et offisielt perspektiv. Summen gjør fremgangsmåten din veldig spesiell. Vet ikke om noen får inntrykk av at du er for ytringsfrihet. Jeg synes i allefall disse tingene er selvmotsigende, og veldig spesielle. Anonymkode: dff30...ec4 Du står helt fritt til å si så mye dritt du bare gidder og orker, altså, jeg får ikke stoppa deg, som det her er ett veldig godt bevis på. Det jeg _får_ gjort er å fortelle deg helt nøyaktig hva jeg synes om sånne ting, som er nettopp det jeg gjør her. Du ville vel ha oppmerksomhet for meningen din eller? Vel, her får du oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #71 Del Skrevet 21 timer siden Liker det heller ikke så godt men tenker ikke så mye over det egentlig. Jobber i helse og forbinder sprøytene og det som ligger der med avfall 😅 Anonymkode: c1443...566 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 21 timer siden #72 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Føler du deg truffet siden du reagerer så sterkt på at noen andre mener at dette er smakløst? Anonymkode: 3b276...210 Jeg driver ikke på med IVF, så nei. Må en være personlig truffet for å klare å se hvordan dritt kan bli tatt imot av noen, altså? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #73 Del Skrevet 21 timer siden Bålkaffe skrev (Akkurat nå): Du står helt fritt til å si så mye dritt du bare gidder og orker, altså, jeg får ikke stoppa deg, som det her er ett veldig godt bevis på. Det jeg _får_ gjort er å fortelle deg helt nøyaktig hva jeg synes om sånne ting, som er nettopp det jeg gjør her. Du ville vel ha oppmerksomhet for meningen din eller? Vel, her får du oppmerksomhet. Dette er å bevise poenget mitt... du sier bokstavelig talt at du ikke får stoppet meg, som om målet ditt faktisk var å stoppe meg fra å si noe du ikke er enig i. Altså det motsatte av å være en forkjemper for ytringsfrihet. Anonymkode: dff30...ec4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #74 Del Skrevet 21 timer siden (Slutt å krangle. Det ødelegger tråder totalt) Anonymkode: 12372...4bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 21 timer siden #75 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er å bevise poenget mitt... du sier bokstavelig talt at du ikke får stoppet meg, som om målet ditt faktisk var å stoppe meg fra å si noe du ikke er enig i. Altså det motsatte av å være en forkjemper for ytringsfrihet. Anonymkode: dff30...ec4 Ytringsfrihet er ikke friheten til å spre dritt, bare sånn at du er klar over det. Vi har også ytringsansvar, som er det du står i akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #76 Del Skrevet 21 timer siden De bildene 🤮 hvem er så syk at de spart på all sånn dritt som sprøyter ol Anonymkode: 932e7...b12 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #77 Del Skrevet 21 timer siden Bålkaffe skrev (Akkurat nå): Ytringsfrihet er ikke friheten til å spre dritt, bare sånn at du er klar over det. Vi har også ytringsansvar, som er det du står i akkurat nå. Ytringsfrihet er å få dele sine meninger, selv om det kan krenke noen. Jeg likte ikke bildene, og det er flere her som er enige i at de bildene er usmakelige. Jeg har ikke ansvar for hvordan du reagerer på ting du ikke liker, ingen andre har det heller. Det er faktisk ditt eget. Anonymkode: dff30...ec4 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #78 Del Skrevet 21 timer siden Noe så bisarrt. Legger vanlige folk ut bilder med mensbind og kondomer samt p-pilebrett og annen søppel som Clearbluetester osv? Det er… sykt. Anonymkode: 8a323...831 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 21 timer siden #79 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De bildene 🤮 hvem er så syk at de spart på all sånn dritt som sprøyter ol Anonymkode: 932e7...b12 Man sparer jo ikke på dr på den måten. Når man drive med dette får man en gul boks med seg hjem. Inni denne legger du alle brukte sprøyter. Jeg mener jeg hadde en til spiser og en til sprøyter. Det blir ganske mange på rn ivf og noen må igjennom mangen. Dermed sparer man ikke på de som minner..men de blir liggende der... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #80 Del Skrevet 21 timer siden Bålkaffe skrev (16 minutter siden): Så du klarer ikke å skjønne _hvorfor_ jeg går etter deg her, altså? Du har ikke fått noen ganske tydelige meldinger om hva det var du skrev og hvordan du skrev det som kanskje har noe med det å gjøre? Jeg synes ikke det er normalt at man skal forfølge (''gå etter'') noen fordi de har meninger du ikke liker, nei. Anonymkode: dff30...ec4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå