AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg kan ikke noe for det, men jeg syns slike bilder er så fæle å se på. Jeg har stor forståelse for at de som har fått baby gjennom ivf har gått gjennom mye sprøyter og behandling for å kunne få barn, og at et slikt bilde skal vise alt arbeidet, tiden og medisineringen som var nødvendig for å få barnet. MEN. Jeg får rett og slett allikevel helt fnatt av slike bilder hvor det ligger en liten baby oppå en haug med sprøyter, eller hvor de ligger i en ring rundt barnet. Selv om det ikke er spisser på de, eller at de er dekket med en topp så syns jeg det er fælt. Mulig fordi man ofte forbinder sprøyter med narkomani og sykdom, men ja. Syns det er så fælt at det har blitt en trend blant de som har tatt ivf å posere babyen sin på en haug med sprøyter. Anonymkode: d33b8...d7a 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden La vær å se. Anonymkode: 57842...27c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Hva? Anonymkode: 54158...044 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Det har jeg aldri sett. Folk er gærne. Anonymkode: c8cc7...af1 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Næsj, tenker ikke så mye på det. Tenker på sprøyter like mye med heling av sykdom. Uten alle sprøytene hadde jo ikke babyen blitt til. Sprøytene er et middel til målet, sprøyter i seg selv er ikke onde eller ekkle det er du som har lagt den meningen i de. Det er et litt mer kraftfullt bilde enn sånne "søte" bilder av en baby som sikler og smiler men ikke noe verden ikke tåler å se. Helt ufarlig og slikt bør en tåle tenker jeg. Jeg får mer vondt av barn som blir brukt i opplysningsarbeid av seksuelt misbrukt/fysisk misbruk (der barn blir sminket med blåmerker osv) men også noe verden virkelig bør evne å se. Vi kan ikke bli så inntullet i krenking at en ikke evner å se verden for det den er. Da gjør vi oss en gigantisk bjørnetjeneste. Anonymkode: d58fa...885 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Aldri sett, men du bør gjøre noe med fordommene dine. Mange fler enn de som bruker rusmiddel bruker sprøyter i ulike slag og utseende. At de ufrivillige barnløse har fått et etterlengtet barn ved bruk av legemidler som tilfeldigvis kommer i sprøyteform og vil vise den lange veien som de har måttet gå for å få barnet, så må de jo få lov til det 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Har aldri sett det men synes det høres ganske sykt ut hvis noen legger ut et slikt bilde og ville begynt å lure på hva som feilet den personen. Anonymkode: 3b276...210 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Herregud så sjukt. Anonymkode: 311e7...cc5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Husk at dette er sprøyte uten sprøyte spis. Disse blir tatt ut når du tar medisiner. Sp nei de ligger ikke på en haug med brukte sprøyte spiser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Aldri ofret en tanke. Anonymkode: c9eab...90b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Hvor finnes de bildene? Høres helt sykt ut. Noen folk elsker å være martyrer. Anonymkode: 9d8b1...7ec 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Sånne. Men husk at dette er et symbol på hvor mye man går igjennom ved å få et barn. Disse er jo ikke fullt med narkotiske stoffer og barnet ligger ikke på sprøyter 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Himmel og hav hvor smakløst. Anonymkode: a18cc...0a7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden Slik ser f.eks noen bilder ut slik at folk kan se hva ts faktisk pratet om (kommer mange opp på Google) synes ikke dette er sykt eller martyr på noen måte, det er sannheten slik den er. Anonymkode: d58fa...885 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden Du får scrolle forbi da vettu. Det er slikt man gjør med bilder man ikke ville se. Det bildet over her, er det første jeg har sett av typen ts beskriver. Anonymkode: 5407c...a59 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden Enig med ts. Har sett sånne bilder jeg også og synes det er litt smakløst på en måte Anonymkode: 12e2b...15d 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden Dette ser veldig amerikansk ut. Har aldri sett slike bilder av norske barn, så håper dette er noe man ikke begynner med her. Anonymkode: 9afae...992 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden mommyaka skrev (3 minutter siden): Sånne. Men husk at dette er et symbol på hvor mye man går igjennom ved å få et barn. Disse er jo ikke fullt med narkotiske stoffer og barnet ligger ikke på sprøyter Noe så.....absurd 🫨 Henger man opp dette på veggen, legger det ut på insta osv da? Du godeste..... Anonymkode: 9d8b1...7ec 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden Deres som synes dette er rart har aldri vært igjennom ivf. Det er en lang og forferdelig reise. Det koster mye tid og penger. Har dere tenkt på at en kvinne må ta alle disse sprøyten vær dag for å kanskje.. kanskje få et barn. De får blå merker og igjennom masse hormon for kanskje få noe egg. 1 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden Har aldri sett noe sånt før men ikke akkurat et felt som engasjerer. Synes de bildene som er delt her var usmakelige. Hvem er de tatt for? Henges de i stua? Tviler. Men kanskje. Er man så tarvelig som person at en poster sånt i sosiale medier skal du ikke se bort fra at det henger på veggen over middagsbordet heller... Anonymkode: dff30...ec4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå