Gå til innhold

Kvinner i kjole/skjørt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Til dere menn; Er det attraktivt når en kvinne kler seg i kjole? Hvorfor synes akkurat DU at det er fint? Fremhever det femininiteten hennes eller formene hennes? Synes du det er tennende å tenke på hva som er under?

Anonymkode: b4b54...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg synes det er finere med bukse, formene kommer mere frem da.  Fint med kjole og men rumpen, lår og hofter kommet mer frem i en tettsittende sexy bukse enn kjole/skjørt 

Anonymkode: 386cf...a36

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Til dere menn; Er det attraktivt når en kvinne kler seg i kjole? Hvorfor synes akkurat DU at det er fint? Fremhever det femininiteten hennes eller formene hennes? Synes du det er tennende å tenke på hva som er under?

Dersom kjolen sitter fint på kvinnens kropp er det feminint og sexy, men det kan også jeans og bluse eller genser være. Hvis vi menn finner en kvinne tiltrekkende er det alltid pirrende og tenke på hva som er under 😉

IMG_0207.jpeg

Anonymkode: c3a5d...86d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, ja og ja.  Gleder meg til mer vår og varmere temp. 

Anonymkode: 38564...3c7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vel ikke tenkt så mye over hvorfor jeg synes det er fint, men jeg synes aldri samboeren min er finere kledd enn når hun har på seg en pen kjole. Liker også skjørt godt.

Det at det er feminint er helt sikkert en viktig del av det. Jeg går ikke rundt og aktivt fantaserer om hva som er under kjolen hverken på henne eller andre kvinner, skulle jeg fantasert kunne jeg gjort det like mye med bukse og genser også. Det er bare et eller annet elegant og feminint ved plagg som kjoler og skjørt, ja. 

Anonymkode: 0e418...9d0

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...